KimJuhani Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Knuste ruta bak, den som man kan ta ned og opp, så jeg har bestilt nytt vindu, men er det noen som har noe DIY for dette? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Haynes? (Eventuelt, om du er så dum at du knuser ei rute for moro skyld, kan du jaggu få lov å betale et verksted for å sette inn det nye vinduet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Neh, er ikke noe problem å skifte det, men like greit å se på noen som har gjort det. Sparing av tid å dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Om du har for mye penger på konton kan du sikkert få lov og overføre litt til meg isteden jeg har plass til mer ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Så var det bare og prøve huske å ikke kjøpe bil av deg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Hvilken morro fikk du ut av å ødelegge din egen bil, vunnet i lotto ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Hvilken morro fikk du ut av å ødelegge din egen bil, vunnet i lotto ? Er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Gøy å knuse ruter vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 snakk om dust!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Du er offisielt helten min. En dag vil jeg og bli så kul at jeg bare går ut og knuser ruta på bilen min, for så å stikke inn på bimmers for å spørre om en DIY for å skifte den... De må vel kalle deg for Mr Awesome der du kommer fra?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Vet at foran på coupeer må du løsne skruer nederst og inni der handtaket sitter.. deretter drar du dørpanelet ut nede først Sikkert noe av det samme bak?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 værtfall bra idioten knuser sin egen rute og ikke noen andre sin, +1 for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå