KimJuhani Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Knuste ruta bak, den som man kan ta ned og opp, så jeg har bestilt nytt vindu, men er det noen som har noe DIY for dette? =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimJuhani Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Haynes? (Eventuelt, om du er så dum at du knuser ei rute for moro skyld, kan du jaggu få lov å betale et verksted for å sette inn det nye vinduet ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimJuhani Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Neh, er ikke noe problem å skifte det, men like greit å se på noen som har gjort det. Sparing av tid å dritt Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitrox111 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Om du har for mye penger på konton kan du sikkert få lov og overføre litt til meg isteden jeg har plass til mer ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Så var det bare og prøve huske å ikke kjøpe bil av deg hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKise Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Hvilken morro fikk du ut av å ødelegge din egen bil, vunnet i lotto ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Hvilken morro fikk du ut av å ødelegge din egen bil, vunnet i lotto ? Er tøft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Gøy å knuse ruter vel..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TM custom Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerfører Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 snakk om dust!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Du er offisielt helten min. En dag vil jeg og bli så kul at jeg bare går ut og knuser ruta på bilen min, for så å stikke inn på bimmers for å spørre om en DIY for å skifte den... De må vel kalle deg for Mr Awesome der du kommer fra?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
quatro84 Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
325demon Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Vet at foran på coupeer må du løsne skruer nederst og inni der handtaket sitter.. deretter drar du dørpanelet ut nede først Sikkert noe av det samme bak?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonr Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 værtfall bra idioten knuser sin egen rute og ikke noen andre sin, +1 for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts