Mr.Moen Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Heisann. Er ikke noe gæli, men releet på bildet under slår seg på/av med noen sekunders mellomrom når jeg slår på tenninga uten å starte motoren. Så mitt store spørsmål er: Hvorfor Tengte på glødepluggen, men den skal vel egentlig bare gløde en gang, og så regulerer den selv? Der er snakk om de to på høyre side, og det som tikker er det som er nederst på bilde, som du ser bare litt av under ledningene Mvh, Bjørn Link to comment Share on other sites More sharing options...
iittala Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Dette er ventilene til varmeapparatet, ikke releer. De skal tikke, (eventuelt kan du sette varmeapparatet på helt kaldt, da tror jeg de slutter). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Moen Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Åja. Da var det heldigvis ikke noe som var galt likevel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts