jan magnus Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 selger min nesten ubrukte poleringsmaskin, (brukt 2 ganger) blir liggende til overs da jeg har flere. dette er maskinen til deg som har lyst til å ta detailing'n litt serriøst. maskinen har et rpm fra 1200 til 3700 og har mykstart og konstanttourtall. bakplate til å feste pa'n følger med. selges for høysbydende over 2000 kr tlf 41466141 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan magnus Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin-D Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Har du kvittering på den? Evt hva kostet den ny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan magnus Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 er ikke kvitering med den, for en ny flex poleringsmaskin av denne typen alt fra 4000 - 5000. flex er en produsent som lager kvalitetsverktøy. vil gjerne at dere som byr på denne vet hva dere kjøper så gå gjerne å skjekk ut hva dette er for et produkt før dere evt slakter både pris og produkt ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin-D Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Skal ikke slakte, tvert imot! Men er det mulighet for å montere håndtaket på andre siden? Er venstrehendt ser du Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan magnus Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Skal ikke slakte, tvert imot! Men er det mulighet for å montere håndtaket på andre siden? Er venstrehendt ser du jeg er også venstrehendt jeg holder da håndtaket i høyrehanda ? men ja det er fullt mulig å bytte side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts