jan magnus Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 selger min nesten ubrukte poleringsmaskin, (brukt 2 ganger) blir liggende til overs da jeg har flere. dette er maskinen til deg som har lyst til å ta detailing'n litt serriøst. maskinen har et rpm fra 1200 til 3700 og har mykstart og konstanttourtall. bakplate til å feste pa'n følger med. selges for høysbydende over 2000 kr tlf 41466141
Martin-D Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Har du kvittering på den? Evt hva kostet den ny?
jan magnus Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 er ikke kvitering med den, for en ny flex poleringsmaskin av denne typen alt fra 4000 - 5000. flex er en produsent som lager kvalitetsverktøy. vil gjerne at dere som byr på denne vet hva dere kjøper så gå gjerne å skjekk ut hva dette er for et produkt før dere evt slakter både pris og produkt ;D
Martin-D Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Skal ikke slakte, tvert imot! Men er det mulighet for å montere håndtaket på andre siden? Er venstrehendt ser du
jan magnus Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Skal ikke slakte, tvert imot! Men er det mulighet for å montere håndtaket på andre siden? Er venstrehendt ser du jeg er også venstrehendt jeg holder da håndtaket i høyrehanda ? men ja det er fullt mulig å bytte side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå