ErlendSandved Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 litt usikker hva sjefen tar, men er ikke dyrt vertfall Da skal du ikke se bort ifra at jeg tar turen innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Da har jeg fått på nye felger og dekk Og er 100% klar for etterkontroll som er den 20.1.2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja typisk min flaks så gikk det ikke så bra i dag.. Fikk sladd - kontra - kontra - kontra - autovernet!!! Som dere sikkert ser på bilde, så er det store skader i fronten, så å si hele fronten må byttes. panser, lykter, grill ramme, grill, framskjermer, framfanger, Indre framfanger, radiator osv osv... Heldigvis har jeg noen av de delene fra den gamle bmwen. Men kjipt lell, fikk den akkurat på vegen i går, også til helvette i dag! Jaja, da har jeg et prosjekt i vinter, fikse go bilen Ser ut som jeg blir kjørenes i passaten litt lenger ja <3 Hehe bilbabe'n sin detta! Stolt eier av et vrak, la meg fornye det, to vrak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 kjipt! detta skjedde hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Kalplassen, mellom Leira og Aurdal! 500m etter SVV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 akkurat, pleie å være glatt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja var litt små glatt der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Har hatt sleng på bilen der sjøl;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 På en måte godt å høre at det er flere som har hatt sleng der, sånn at jeg ikke får følelsen av at jeg har gjort noe feil.. Lå i 70km/t, det var tydeligvis litt får fort :S Var glatt mitt på vegen, når jeg går ut av bilen og det første jeg nesten gjør er å gå rett på snørra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja men er faktisk ofte glatt akkurat der, så det har jeg ikke vondt får å tru på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Stygt at noen steder kan det se ganske fint ut, men være helvetes glatt og litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 kjedelig detta, håper du får fiksa det opp igjen. er så utrolig kjedelig og måtte begynne og fikse ting når man endelig er ferdig også har bare lyst og kjøpe andre deler, men så ryker jo deler i fleng og man får aldri gjort det man har lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 kjedelig detta, håper du får fiksa det opp igjen. er så utrolig kjedelig og måtte begynne og fikse ting når man endelig er ferdig også har bare lyst og kjøpe andre deler, men så ryker jo deler i fleng og man får aldri gjort det man har lyst til Sier noe der.. Var en fornøyelse å kjøre den i dag, helt til det gikk galt! Er vel på go vei allerede Mangler bare noen få deler så er vi i gang, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.Sælid Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 dælk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Kjeft pøs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå