Gå til innhold

coverty1dk's e36 coupe 318is, bygd opp igjen :D

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja typisk min flaks så gikk det ikke så bra i dag.. Fikk sladd - kontra - kontra - kontra - autovernet!!!

Som dere sikkert ser på bilde, så er det store skader i fronten, så å si hele fronten må byttes.

panser, lykter, grill ramme, grill, framskjermer, framfanger, Indre framfanger, radiator osv osv...

Heldigvis har jeg noen av de delene fra den gamle bmwen. Men kjipt lell, fikk den akkurat på vegen i går, også til helvette i dag! Jaja, da har jeg et prosjekt i vinter, fikse go bilen :) Ser ut som jeg blir kjørenes i passaten litt lenger ja :P <3

bz3zy14mdvlweb0d9unf.jpg

v05ijo9sqmgmjbaibqkr.jpg

mhqinezdtlpguinosfp2.jpg

qp4iv6vpyzznxl5vkscn.jpg

Hehe bilbabe'n sin detta! Stolt eier av et vrak, la meg fornye det, to vrak! :P

zeqbfa68acbh6vxyx7qn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte godt å høre at det er flere som har hatt sleng der, sånn at jeg ikke får følelsen av at jeg har gjort noe feil.. Lå i 70km/t, det var tydeligvis litt får fort :S Var glatt mitt på vegen, når jeg går ut av bilen og det første jeg nesten gjør er å gå rett på snørra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig detta, håper du får fiksa det opp igjen. er så utrolig kjedelig og måtte begynne og fikse ting når man endelig er ferdig også har bare lyst og kjøpe andre deler, men så ryker jo deler i fleng og man får aldri gjort det man har lyst til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig detta, håper du får fiksa det opp igjen. er så utrolig kjedelig og måtte begynne og fikse ting når man endelig er ferdig også har bare lyst og kjøpe andre deler, men så ryker jo deler i fleng og man får aldri gjort det man har lyst til :(

Sier noe der.. Var en fornøyelse å kjøre den i dag, helt til det gikk galt! Er vel på go vei allerede :P Mangler bare noen få deler så er vi i gang, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...