bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Offda så kjipt. Også 2 biler som du har kræsja da. Ta med deg en bil på stor p-plass og øv deg på sladding og å rette opp bilen Neida. Uhell sjer ofte på Norske veger desverre. Får håpe du får ordnet den like fin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Veit ikke om jeg får ordnet det.. Har vurdert å selge den.. Den er lagt ut for salg! Er noe interesserte så får de ta kontakt. Selges uten sommerfelger og de nye vinterfelgene.. De gamle vinterfelgene følger med, 15" trinity.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe36320iM-tec Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 selge interiøret ? bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Her kommer det noen bilder av interiøret og rammevangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Ja da har jeg betalt årsavgiften på vogna, og samtidig som jeg gjorde det forbannet jeg meg på at jeg skal ha den på vegen igjen Så det jeg har gjort i helgen er at jeg først og fremst har skrudd av alle delene som er ødelagt, uten om panser, litt kjekt og ha noe over motor og div når kjerra står ute Fikk rettet rammevangen ut igjen og slått det sånn passe fint Så byttet jeg radiator og har luftet systemet, motor går som ei klokke Skulle egentlig ha vært å hentet noen deler i dag til bilen, men han fyren jeg skulle hente det hos var litt travel i dag så vi avtalte at vi skulle gjøre det neste helg Og da regner jeg med at jeg får handlet panser og frontboks Ellers har jeg mye av delene som trengs trur jeg.. Bilen fra høyre side Bilen ifra front, etter jeg byttet radiator og luftet systemet Bilen fra venstre side, framskjerm, indrehjulbue er tatt av. Litt usikker hva jeg skal gjøre her, skruene er knekt av, så funderer litt her.. Tror jeg borrer ut skruene og setter gjennomgående skruer og skrur det jeeevli hardt sammen Og her er problemene enda større Noen som har noen forslag så ikke hver beskjedne med å si hva dere ville gjort sikkert en haug med skrivefeil, men det gir jeg nå blanke faan i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 ja da har jeg gjort mye i det siste. Bilen har blitt rettet opp igjen, og har sveisa på nye brakketter på rammevangen og bil er snart ferdig Mangler bare noen små ting. Skal på Eu godkjenning nå snart Noen bilder av oppbyggingen Retting og sveising av rammevange ® Lufting av systemet Fronten er nesten på Slik er den i nu Mer som skal bli gjort: - Ny M-tech bakfanger m/ defussor - Ny Framskjerm h.s (jalla med det luftintaket, min mening!) og innerskjerm! - AE i lyktene - Carbon panser (muligens, eller org, ikke bestemt meg) - Ny bakluke - Montere sprederene - Lakkering av div deler - Vask og Polering så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Ja nå er bilen på veien igjen Har fikset mangellappen på den, nå mangler bare EU-godkjenning på tirsdag 3.5.2011. Vasking og polering av bilen, samt støvsugd og interiør rens Bilen på en parkeringsplass og måtte ta bildet Ja MEGA fucked panser, men det for så være, skal bestille nytt seinere For de som lurer så er bakfangeren og blinklyset av på det øverstebildet Men er nu fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå