Gorg Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Leker med tanken om å kjøre med åpent filter på bilen min. Men ble advart om at det kanskje kunne gjøre skade på luftmengdemålern.. Har det noe konsekvens utenom forandring på lyden? Setter pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Har kjørt med konfilter i ett par måneder nå, ikke merket noen forandringer.. Kun lydforskjell Men husk å smøre inn filteret med luftfilterolje, hindrer mindre partikler i å komme seg igjennom slik at du skåner lmm'en. Bare å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Det er akkurat denne luftfilteroljen som skader LMM.. Den er ikkje spesielt gla i olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Kilde? Har aldri hatt noe trøbbel med dette : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Kan bruke min egen bil som eit bevis. Har sjølv montert K&N-filter på min 325. Den har vel hatt det nå i to år, og dette skjer over tid, så du merker nok heilt sikkert ikkje noko av det på din bil enda. Ivertfall så har eg nå problem med å holde følge med ein 320 på aks. Eg gleder meg nå til å få komme heim frå sjø og montere på ny LMM Du kan også søke her på forumet anngående LMM, finnest mange tråder om at sportluftfilteret ødelegger den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Takk for tilbakemeldingene! Hørte noe snakk om at det var viktig å bruke et "tørt" filter om man skulle ha det åpent, noe Bellen indikerer. Men, har ikke noe form for erfaring på dette området, så må jo bare høre på dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 burde vell komme opp feilmelding om lmm er gåen eller?? bilen min har gått med KN innsatsfilter i lengere tider....:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 nei det kommer ikke opp feilmelding på defekt lmm.... "bilen din får minst 50 hester ekstra og lyd som en rally bil med dette filteret!!!!" helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 nei det kommer ikke opp feilmelding på defekt lmm...."bilen din får minst 50 hester ekstra og lyd som en rally bil med dette filteret!!!!" helt sant. 55 Hester!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hei!! Har kjørt med K&N cone filter på min 2008 mod e82. På min bil får du en sinsyk turbo vine lyd som er veldig kul de 3 første dagen etter det blir den bare meget iriterende. Og JA LMM tar skade av dette. legger seg en fin film på ellementet på LMM. Renset min LMM med elektrorens. heiv filter i bosset. Får ikke mer hest på diesel biler med filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 hvor sitter nøyakti lmm på 320d da??.. burde vell renset den jeg å da.. eller må jeg kjøpe ny?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 skal du rense må du bruke spray som er tiltenkt dette, hvis ikke baer ødelegger du den. lmm sitter mellom luftilterboks og røret som går ned til turbo. du ser ledningen som går inn på toppen av den.. oval.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 skal du rense må du bruke spray som er tiltenkt dette, hvis ikke baer ødelegger du den. lmm sitter mellom luftilterboks og røret som går ned til turbo. du ser ledningen som går inn på toppen av den.. oval.. aha.. da vet jeg hvor den er.. er d noen spesielle tengn jeg skal se etter?? hvordan ser jeg att den er gåen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 det kan du ikke. den må måles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 fa** hvem gjør sånt da?? må man til BMW eller kan lokale verksteder gjåre d hvis di hat diagnoseutstyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå