rolfi Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hallo. Usikker på hvor langt karosseriet har gått, men km-stand på motor er 189 000km ca. Den har gått slik den skulle, men så sto den i rundt 3mnd og ville ikke starte etterpå. At den ikke går skikkelig er også eneste problemet med den. Noe innvendig og utvendig montering må påregnes, men totalt er det ganske greit. Hadde ikke hatt noe problemer med å gjøre dette selv, men konsentrerte meg først og fremst om motoren. Den begynte livet som en 1987 735i, så ble karosseriet totalt renset, lakkert i diamantschwarz og bygd oppigjen med alle deler fra en spansk 750iL. Svart skinninteriør, elektriske stoler foran, memory og el. justerbar korsryggstøtte på førerstol, Nivåregulering, antispinn, stor kjørekomputer, el. takluke, klimaautomatikk med aircon. Skinn opp til trelistene i interiøret foran. Den er også bestilt og levert UTEN katalysatorer. Jeg har påkostet bilen endel for å prøve og få den til å gå. 12stk totaloverhalte dyser (Flowmatchet. Sprøytebilde og flow har max 1% forskjell. Kjøpt fra firma i USA), nye plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotorer, veivakselsensorer, donut sensor. Gasspjeldene er renset, overhalt og smurt opp, alle bensinslanger er byttet. Har også byttet begge bensinpumpene til TRE-340 255LPH-pumper. De slutter ikke plutselig å fungere, slik de originale Walbro-pumpene gjør. De bråker heller ikke, slik originalpumpene gjør. Disse pumpene er en ganske vanlig oppgradering på 750iL i USA, og erfaringene derfra er bare gode. Masse tid og penger er brukt på bilen. Den er ikke godkjent ombygd. Har du en M30B35 stående, kan du slippe nedi den og ha en godt utstyrt 735i med omtrent NULL rust, breifront og alt ellers som 750i har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestxl Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hei.. pris på bil uten motor /drivlinje. når meg på telf 95195468.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Hallo.Er lei, så nå vil jeg selge Usikker på hvor langt karosseriet har gått, men km-stand på motor er 189 000km ca. Den har gått slik den skulle, men så sto den i rundt 3mnd og ville ikke starte etterpå. At den ikke går skikkelig er også eneste problemet med den. Noe innvendig og utvendig montering må påregnes, men totalt er det ganske greit. Hadde ikke hatt noe problemer med å gjøre dette selv, men konsentrerte meg først og fremst om motoren. Den begynte livet som en 1987 735i, så ble karosseriet totalt renset, lakkert i diamantschwarz og bygd oppigjen med alle deler fra en spansk 750iL. Svart skinninteriør, Nivåregulering, korsryggstøtte for fører, elektriske framstoler, antispinn, stor kjørekomputer, el. takluke, klimaautomatikk med aircon. Jeg har påkostet bilen endel for å få den til å gå. 12stk totaloverhalte dyser (Flowmatchet. Sprøytebilde og flow har max 1% forskjell. Kjøpt fra firma i USA), nye plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotorer, veivakselsensorer, donut sensor. Gasspjeldene er renset, overhalt og smurt opp, alle bensinslanger er byttet. Masse tid og penger er brukt! Bilen er ikke godkjent ombygd dessverre. Har du en M30B35 stående, kan du slippe nedi den og ha en godt utstyrt 735i med omtrent NULL rust, breifront og alt ellers som 750i har. Jeg ser for meg rundt 25 lapper for bilen. Har somsagt brukt mye tid og penger på å få det til å gå skikkelig, og 25 000,- er det jeg kjøpte den for for rundt et halvt år siden. Jeg går ikke under det, da selger jeg heller i deler. Hei, hvor mye vil du ha for motor\drivlinje? Så en som var intr. i bil uten dette her PS! Kan hentest Mvh, Joachim Jacobsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Jeg har såvidt vært innom denne tråden etter jeg lagde den.. Men om vestxl enda er interessert, så kan kanskje dere bli enige om noe? Jeg har ikke plass til å begynne å ta ut motoren osv. der den står nå. Stor bil i lite lokale Det er bare å ringe på 95931835, så kan visning av bilen ordnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 e denne fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 ja, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastshift Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 hva må til for å få den godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 fastshift: Sende inn søknad til biltilsynet. Har chassisnr på bilen alle delene kommer fra, så det skal ikke være problem med dokumentasjon iallefall. Lar bilen gå for 20 000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 ..fikk lyst på den e28'en som står i bakgrunnen!;D anbefaler at du tar bedre bilder av bilen du selger. bl.a interiørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 ..fikk lyst på den e28'en som står i bakgrunnen!;D anbefaler at du tar bedre bilder av bilen du selger. bl.a interiørbilder. E28n er absolutt på ingen måte til salgs Det gjenstår noe montering innvendig, så det er ikke så mye å se. Elektriske komfortstoler i svart skinn... Bak er det elektriske nakkestøtter, men er kun bakseteryggen som står i, sitteputa har jeg hjemme på rommet Interesserte kan ta kontakt, så tar jeg flere og bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Har du solgt setene og interiør generelt? Stand på dette? Elekstriske bakseter og?? Mvh: Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Blir ikke å selge den i deler. Selger hele bilen, om noen skal kjøpe. Blir den ikke solgt, venter jeg til jeg får tid/ork til å feilsøke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 er bytte aktuelt? har en e34 525 24v. også har jeg en e34 535. 525 er i God stand 535 er i mindre god stand:P begge går og begge har skilt. her er det bare å velge å vrake;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Skal den bort, er det kun rent salg som er interessant. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorsrud Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 den var sinnsykt lik min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg