Gå til innhold

Beholder selv.


rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo.

Usikker på hvor langt karosseriet har gått, men km-stand på motor er 189 000km ca.

Den har gått slik den skulle, men så sto den i rundt 3mnd og ville ikke starte etterpå.

At den ikke går skikkelig er også eneste problemet med den. Noe innvendig og utvendig montering må påregnes, men totalt er det ganske greit. Hadde ikke hatt noe problemer med å gjøre dette selv, men konsentrerte meg først og fremst om motoren.

Den begynte livet som en 1987 735i, så ble karosseriet totalt renset, lakkert i diamantschwarz og bygd oppigjen med alle deler fra en spansk 750iL.

Svart skinninteriør, elektriske stoler foran, memory og el. justerbar korsryggstøtte på førerstol, Nivåregulering, antispinn, stor kjørekomputer, el. takluke, klimaautomatikk med aircon.

Skinn opp til trelistene i interiøret foran.

Den er også bestilt og levert UTEN katalysatorer.

Jeg har påkostet bilen endel for å prøve og få den til å gå.

12stk totaloverhalte dyser (Flowmatchet. Sprøytebilde og flow har max 1% forskjell. Kjøpt fra firma i USA), nye plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotorer, veivakselsensorer, donut sensor.

Gasspjeldene er renset, overhalt og smurt opp, alle bensinslanger er byttet.

Har også byttet begge bensinpumpene til TRE-340 255LPH-pumper. De slutter ikke plutselig å fungere, slik de originale Walbro-pumpene gjør. De bråker heller ikke, slik originalpumpene gjør. Disse pumpene er en ganske vanlig oppgradering på 750iL i USA, og erfaringene derfra er bare gode.

Masse tid og penger er brukt på bilen.

Den er ikke godkjent ombygd.

Har du en M30B35 stående, kan du slippe nedi den og ha en godt utstyrt 735i med omtrent NULL rust, breifront og alt ellers som 750i har.

005rz.jpg

003rz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Hallo.

Er lei, så nå vil jeg selge :)

Usikker på hvor langt karosseriet har gått, men km-stand på motor er 189 000km ca.

Den har gått slik den skulle, men så sto den i rundt 3mnd og ville ikke starte etterpå.

At den ikke går skikkelig er også eneste problemet med den. Noe innvendig og utvendig montering må påregnes, men totalt er det ganske greit. Hadde ikke hatt noe problemer med å gjøre dette selv, men konsentrerte meg først og fremst om motoren.

Den begynte livet som en 1987 735i, så ble karosseriet totalt renset, lakkert i diamantschwarz og bygd oppigjen med alle deler fra en spansk 750iL.

Svart skinninteriør, Nivåregulering, korsryggstøtte for fører, elektriske framstoler, antispinn, stor kjørekomputer, el. takluke, klimaautomatikk med aircon.

Jeg har påkostet bilen endel for å få den til å gå.

12stk totaloverhalte dyser (Flowmatchet. Sprøytebilde og flow har max 1% forskjell. Kjøpt fra firma i USA), nye plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotorer, veivakselsensorer, donut sensor.

Gasspjeldene er renset, overhalt og smurt opp, alle bensinslanger er byttet.

Masse tid og penger er brukt!

Bilen er ikke godkjent ombygd dessverre.

Har du en M30B35 stående, kan du slippe nedi den og ha en godt utstyrt 735i med omtrent NULL rust, breifront og alt ellers som 750i har.

Jeg ser for meg rundt 25 lapper for bilen. Har somsagt brukt mye tid og penger på å få det til å gå skikkelig, og 25 000,- er det jeg kjøpte den for for rundt et halvt år siden. Jeg går ikke under det, da selger jeg heller i deler.

Hei, hvor mye vil du ha for motor\drivlinje? Så en som var intr. i bil uten dette her :wink:

PS! Kan hentest :D

Mvh,

Joachim Jacobsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt vært innom denne tråden etter jeg lagde den.. Men om vestxl enda er interessert, så kan kanskje dere bli enige om noe? Jeg har ikke plass til å begynne å ta ut motoren osv. der den står nå. Stor bil i lite lokale ;)

Det er bare å ringe på 95931835, så kan visning av bilen ordnes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...

fastshift: Sende inn søknad til biltilsynet. Har chassisnr på bilen alle delene kommer fra, så det skal ikke være problem med dokumentasjon iallefall.

Lar bilen gå for 20 000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
..fikk lyst på den e28'en som står i bakgrunnen!;D

anbefaler at du tar bedre bilder av bilen du selger. bl.a interiørbilder.

E28n er absolutt på ingen måte til salgs ;)

Det gjenstår noe montering innvendig, så det er ikke så mye å se. Elektriske komfortstoler i svart skinn... Bak er det elektriske nakkestøtter, men er kun bakseteryggen som står i, sitteputa har jeg hjemme på rommet :)

Interesserte kan ta kontakt, så tar jeg flere og bedre bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...