Jump to content

Turtallet skaper seg! (Film)

lienback
 Share

Recommended Posts

Aner ikke hva problemet ditt kan være, men la bare merke til en ting. Den forbruks visern.. Har den alltid stått på 0 på tomgang? Min ligger alltid på over 3L/mila.. Og det gjør firmabilen min også.. (eller der går den over til forbruk i timen) Kanskje nyere bmw`r bare står på 0?

min står også på null på tomgang... mulig den trekker falskluft... kjøp deg en flaske startgass og spray litt på strategiske steder i motrrommet.. da ser du om den trekker luft ved at motorn ruser seg når den trekker inn startgass. eventuelt sjekk over belgen som går til innsuget, disse pleier å revne.

hadde det vært falskluft hadde den ikke gått så høyt opp i turtall, når motoren får falskluft så går den lavere på tomgang og ujevnt, om den får for mye bensin eller noen følere er feil går den som regel opp i turtall, men ta en diagnose, er nok en føler av noe slag som tuller, eller så kan det være vanos problem

har samme problemet, men vet hva som er problemet på min. er luftmassemåleren som er streika så ble så ille variasjon på turtallet at den er rett og slett koblet fra.. men er jo latterlig dyr i forbruk nå da til jeg får ny ^^,