Just-turbodiesel Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 kan like greit opprette en tråd hvor vi samler bilder fra gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Elsker det diesel dyret der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hvordan var været der i dag? Var meldt styrtregn så gadd ikke, men tar kanskje turen i morra. Utrolig kul bil og bilde btw. Gøy med folk som tenker utradisjonelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Var opphold og tørt nesten hele dagen. Litt vått første timen, så tørt og fint til rundt 4 tiden. He he, "diesel Doris" er grom ja. 300 motor fra 124 Merce, Scania turbo, større diesel pumpe, Soarer bakstilling og fjærbein, mener jeg det var. Så ser noe shabby ut, men ikke bare mekka sammen på noen timer denne. Kjempe lult at ikke alle kjører Supra om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Digger den vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 lurer på hvorfor han valgte den dårligste av de tre gode gamle sekserne å bygge på...hmm. om617a(skuddsikre femmeren) eller om606a(24v sekser) er mer kurrant å bygge på og funker/går bedre, men er nok deletilgangen han har prioritert. dette er etter min mening et MYE bedre og mer gjennomført bygge: 24v-motor. Etter min mening tidenes beste mercedes-motor, mye mer avansert enn om603 til teemu, men jaggu er går den mye lengre enn den gamle 12v.: eller her med gamle 5-sylindra om617a med kompressor OG turbo, desidert tøffeste lyden av de tre motorene: det motorrommet og alt er gjennomført så til de grader. Går bedre gjør den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Må du huske at dette er Finner, og de gjør mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Så ser noe shabby ut, men ikke bare mekka sammen på noen timer denne. Kjempe lult at ikke alle kjører Supra om dagen. Digger at den ser sånn ut jeg Elsker filosofien om at det kan se ut som et "takras" å gå som et helvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Tok ett par bilder,, eller nærmere 688 stk faktisk, men 2/3 var ræva, er ingen god fotograf ! Men ett par ble greie da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 fin m5'n til king B:) men hva i all verden driver han med e30'n med? bilcross.no er jo en skam å ha på en gatebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 fin m5'n til king B:)men hva i all verden driver han med e30'n med? bilcross.no er jo en skam å ha på en gatebil.. Takk Den E30'en med "bilcross.no" på tror jeg fikk seg en skikkelig trøkk. Kom hvertfall opp slaktern oppå en kranbil, med veldig skadet bakende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Bare hos meg at veldig få bilder funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 nei, er noen bilder som ikke funker her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Daså =) De som virker var tøffe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Tok ett par bilder,, eller nærmere 688 stk faktisk, men 2/3 var ræva, er ingen god fotograf ! Men ett par ble greie da. takk for fine bilder men du, kan du ikke rezise de litt så slipper man og laste ned 2 mb per bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå