Gå til innhold

Gatebil - rudskogen sept. 2010 - bildetråd

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var opphold og tørt nesten hele dagen. Litt vått første timen, så tørt og fint til rundt 4 tiden.

He he, "diesel Doris" er grom ja. 300 motor fra 124 Merce, Scania turbo, større diesel pumpe, Soarer bakstilling og fjærbein, mener jeg det var. Så ser noe shabby ut, men ikke bare mekka sammen på noen timer denne.

Kjempe lult at ikke alle kjører Supra om dagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvorfor han valgte den dårligste av de tre gode gamle sekserne å bygge på...hmm.

om617a(skuddsikre femmeren) eller om606a(24v sekser) er mer kurrant å bygge på og funker/går bedre, men er nok deletilgangen han har prioritert.

dette er etter min mening et MYE bedre og mer gjennomført bygge: 24v-motor. Etter min mening tidenes beste mercedes-motor, mye mer avansert enn om603 til teemu, men jaggu er går den mye lengre enn den gamle 12v.:

eller her med gamle 5-sylindra om617a med kompressor OG turbo, desidert tøffeste lyden av de tre motorene:

det motorrommet og alt er gjennomført så til de grader. Går bedre gjør den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin m5'n til king B:)

men hva i all verden driver han med e30'n med? bilcross.no er jo en skam å ha på en gatebil..

Takk :)

Den E30'en med "bilcross.no" på tror jeg fikk seg en skikkelig trøkk. Kom hvertfall opp slaktern oppå en kranbil, med veldig skadet bakende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...