Jump to content

Gatebil - rudskogen sept. 2010 - bildetråd

Share

Recommended Posts

• Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Var opphold og tørt nesten hele dagen. Litt vått første timen, så tørt og fint til rundt 4 tiden.

He he, "diesel Doris" er grom ja. 300 motor fra 124 Merce, Scania turbo, større diesel pumpe, Soarer bakstilling og fjærbein, mener jeg det var. Så ser noe shabby ut, men ikke bare mekka sammen på noen timer denne.

Kjempe lult at ikke alle kjører Supra om dagen. :D

lurer på hvorfor han valgte den dårligste av de tre gode gamle sekserne å bygge på...hmm.

om617a(skuddsikre femmeren) eller om606a(24v sekser) er mer kurrant å bygge på og funker/går bedre, men er nok deletilgangen han har prioritert.

dette er etter min mening et MYE bedre og mer gjennomført bygge: 24v-motor. Etter min mening tidenes beste mercedes-motor, mye mer avansert enn om603 til teemu, men jaggu er går den mye lengre enn den gamle 12v.:

eller her med gamle 5-sylindra om617a med kompressor OG turbo, desidert tøffeste lyden av de tre motorene:

det motorrommet og alt er gjennomført så til de grader. Går bedre gjør den også.

fin m5'n til king B:)

men hva i all verden driver han med e30'n med? bilcross.no er jo en skam å ha på en gatebil..

Takk :)

Den E30'en med "bilcross.no" på tror jeg fikk seg en skikkelig trøkk. Kom hvertfall opp slaktern oppå en kranbil, med veldig skadet bakende!