tdbil Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Heisann. Noen som vet hvilke felger som er på denne bilen? Eller noe tilsvarende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Det er Enkreuz H8R. Det er kun to sånne sett her i landet som jeg vet om og begge eierne er aktive her på forumet. De må spesialbestilles fra USA. Tipper du må ut med rundt 35 - 40 000 og tre-fire måneder ventetid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdbil Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Ok, takk for raskt svar Vet du hvilken dimensjon og ET det er på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 De lager innpress, størrelse, bredde og farge etter ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Jeg har slike felger. Kjøpte de meget pent brukt i Sverige av en kar som ventet i nesten 6 mnd på de. Jeg vet faktisk ikke om Enkreuz eksisterer lenger, men jeg tror ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Isåfall er det flere merker man kan velge mellom som lager tilnærmet like felger. HRE, Iforged, Iconz, DPE osv... Jeg har importert tre sett med customhjul fra USA tidligere. Ta kontakt med meg på pm så kan jeg sikkert hjelpe deg med å komme i gang hvis du vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå