tdbil Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Heisann. Noen som vet hvilke felger som er på denne bilen? Eller noe tilsvarende Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Lasse- Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Det er Enkreuz H8R. Det er kun to sånne sett her i landet som jeg vet om og begge eierne er aktive her på forumet. De må spesialbestilles fra USA. Tipper du må ut med rundt 35 - 40 000 og tre-fire måneder ventetid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdbil Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Ok, takk for raskt svar Vet du hvilken dimensjon og ET det er på de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Lasse- Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 De lager innpress, størrelse, bredde og farge etter ønske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Jeg har slike felger. Kjøpte de meget pent brukt i Sverige av en kar som ventet i nesten 6 mnd på de. Jeg vet faktisk ikke om Enkreuz eksisterer lenger, men jeg tror ikke det Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Lasse- Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Isåfall er det flere merker man kan velge mellom som lager tilnærmet like felger. HRE, Iforged, Iconz, DPE osv... Jeg har importert tre sett med customhjul fra USA tidligere. Ta kontakt med meg på pm så kan jeg sikkert hjelpe deg med å komme i gang hvis du vil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
StraightSix Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts