jansson Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 noen som vet hvordan man får det til å slutte å lyse i dashen da jeg ikke gidder å bytte abs unit Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-watt Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Ta ut pæra?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Er en ide å nevne hvilken bil det gjelder. De fleste "nyere" bmw er det ikke pærer i instrument på. Eller bare FIKS FEILEN??!! Fordel å ha fungerende ABS og airbag i en nødsituasjon... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 e39 er det. er ikke mulig å ta ut pæren.. ja lars 89 vis du kan ordne meg 15.000 skal jeg fikse det Link to comment Share on other sites More sharing options...
HMW Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Til dere som velger å ta ut pæra.. hvis det er en seriøs kontrollør så sjekker han at lampa lyser før bilen starter. Da er dere like langt. Uansett, som nevnt over - fiks feilen. Forsikringspremien på bilen er regnet ut fra en bil med fungerende utstyr. Om dette blir funnet ut ved en evt. større skade kan du sitte igjen med en fin regning. Skal noe til at dette skjer, men det kan ødelegge resten av livet ditt. Hva er 15.000,- da? Bare min mening... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Random Hero Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 har du sjekka om det bare er en enkel abs føler som er gåen? 469,- for abs følere på biltema til e39 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralph Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 har du sjekka om det bare er en enkel abs føler som er gåen? 469,- for abs følere på biltema til e39 Oi det var dyrt^^ Om det er ABS uniten som har svikta så har jeg en liggende som passer min, 1996 528i. Sikkert samme i din. Følere er jo lette å bytte men siden du sa 15'000 regner jeg med at det ikke er det. Vet man ikke alltid skal stole på verksteder når de sier at ABS uniten er gåen, har vært borti flere som har blitt fortalt det så var det bare en føler eller noe annet likevel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 hm det var det de sa ihvertfall da? vet liksom ikke hvordan jeg skal få sjekket om det stemmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
2000Touring Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 hm det var det de sa ihvertfall da? vet liksom ikke hvordan jeg skal få sjekket om det stemmer Ved å ta en diagnose? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 jepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralph Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Da vet du hvertfall at jeg har en om du bestemmer deg for å fikse det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 åssen vet jeg om den passer ? og hva skal du ha for den ? * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts