SweetBMW Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Jaaa da blir det nok til at bilen selges. Driver og kikker på en E92 nå og det er SÅ fristende. Bare gjøre ferdig bakfangeren på denne og lakkere opp siden der, så blire nok salg etter godkjenning Bare og sende en pm om noen er interesserte allerede før jeg skriver salgs annonsen
hermanoo90 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 E92 er IKKE feil! =D Lykke til med salget av fin bil!
SweetBMW Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Liten update: slik står den nå.... Hvis det er noen som vil kjøpe denne,så er det bare å hyle ut Siste som gjenstår: Ny tåkelykt etter at lakkereren knuste den Nye krom endestusser Relakkering av noen små deler Imolarødt M3 interiør Så ere ferdig gitt
Papperboy Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 dette er sånn typisk alle selger omtrent akkurat da man er ferdig med den for da har man liksom ikke noe mere å gjøre dette er standard for de som elsker å modifisere biler ja
SweetBMW Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Hehhehe Interessert?? Ja tenker på E92 vettu!
eirik845 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 perfekt!! ikke noe som mangler på utseende på bilen nå enn noe blankere ekos potter. :)
Papperboy Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 holder med en e46.. fokuserer mere på å få skikkelig driv i banebilen jeg nå
SweetBMW Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Miniupdate: IMOLA Må bare få fiksa dashen nå og teppet så det blir svart også.. I tillegg erre en liten nisse som maser på at jeg må ha taktrekket svart også pluss abc stolpe... Hmm.. Ja?..
Kennethe34 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Imponerende arbeid og stå på vilje du har! Lurer litt på om han som koda motorstyrenheten din har mulighet til å kode om en 520 dme til å bli en 530 uten å tulle med ews o.l?
SweetBMW Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Spørs litt på modellen du tenker på, fordi det er ganske mange forskjeller fra f.eks 320 M52Tu til 330 M54 f.eks, det er jo el.gass og annet oppsett på M54 styringa men takk for komplimentet. har blitt litt stille her men har mye updates,. så regner emd å få tatt det til helga Da kommer det bilder og mere info PS: Jeg vet du snakket om 5 serie DME; men det samme gjelder for de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå