SweetBMW Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Arbeidsmot må man ha... Kanke bare gi opp nå? heheh Ofc klar til mai om jeg så kommerpå henger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Arbeidsmot må man ha... Kanke bare gi opp nå? heheh Ofc klar til mai om jeg så kommerpå henger!!! Sånn skal det låte... Hva har du egentlig igjen av planer videre med bilen når du får motoren igang igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Frontfanger, bakfanger, bakseter Montere felger, coilovers, og bremser. Finito Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Du må oppdatere med et filmklipp!! Vil se den i aksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Jada Mazdak Er på jobb i Stv. nå så blir litt når jeg kommer jem og satt i siste boltene og o-ringer så prøver vi fyre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 DA ligger det no bolter osv i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Nei det gjorde det ikke Erik fordi du glemte de Haha. Også kjørte jeg faktisk rett forbi GS bildeler i dag så må komme innom i morra med pipa di og henta bolta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Tja... Video snakker for seg selv Ny toppakning, og sette på hjul. mangler nå frontfanger, bakfanger, lufte kjølesystem og sveise eksos http://s194.photobucket.com/albums/z95/ ... ombrom.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 nærmer seg nå pus :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Ja ikke sant. Bare noe småtteri og fiske ut løsning på så ere on the road again Var ute en kjapp tur av garasjen med den opp på veien... Var en smule friskere enn 318 altså.. merkelig nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Gratulerer med start og fyring på alle 6 Kan tenke meg at det går bedre nå enn med 318 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Thx Ja funker fint nå og bedre enn en 318. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 I dag har man fått frontfanger Prøvemontert fangern og leppe i dag Det at GS selger M3 fanger til sedan og ikke coupe gjør herved ikke noe, de passer overens! Prøvemontering av leppe: Thats it for now, må komme meg og hente M3 panseret og så ere tut og kjør!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Skal ikke lage til noe skjold til det filteret ditt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Blir bra dette mister, kan cruise litt bmw da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå