eirik845 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Fått lakka ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Da ere skjedd litt mer her Nye hvite OEM blinkers pga de sota fra GS har elendig passform, så da bytta vi. Fått lakkert M3 fronten og M3 panseret og fjerna carbon folien fra taket, tror jeg ser litt vekk fra denne,. Har også hockenheim carbon leppa liggende men ikke fått montert etter lakkeringa Neste som blir nå: *Coilovere *330Ci ZHP bremser *Bytte styreenhet for ASC *Bytte ABS føler foran *Fikse oljetrykks lampa *Mtech 2 bakfanger *Montere carbon leppe foran og carbon diffuser bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Tja, da røyk dynamoen i går da, av ukjente grunner. Var litt rart egentlig, begynte å dø ut på høyt turtall og til slutt gikk den ikke på full gass. Endte med at på E6en døde ALT! ABS, Cruise, ASC, radio, Xenon, vifte.... Så blei alt mørkt og jeg trilla til veikanten. FIkk start igjen med startkabler og kommi meg til en kompis som heldgivis bor rett ved veien. Målte batteriet på tomgang: 10,97V Raskt ut med dynamo, bort på Schmiedmann, ny, inn med nye, ny måling: 14,4V Nå gårn som ei "kule" igjen. Men typisk at det røyk etter 2000km da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 tøft prosjekt ! pen bil ! har et lite spørsmål , hvordan er det med å godkjenne motoren i den bilen ? lyst å sette større motor i min 318, hva må til får å få det godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Mtp at jeg har automat fra før av og nå manuell, så er ikke vekta noe problem. Det er det som er det største problemet mtp ombygging. At du ikke overskrider akselvekter. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde motornummeret på blokka, og dokumentasjon på alle delene jeg har brukt, så skulle det ikke være noe problem med godkjenning. Nå har jeg kvitteringer på alt, fotodokumentasjon på bilen, alt samma. Så eg snakket med BT her om dagen og de var veldig positive til det. Takk for at du syns eg har en pen bil Hehehe, er noen små kosmetiske greier igen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Mtp at jeg har automat fra før av og nå manuell, så er ikke vekta noe problem. Det er det som er det største problemet mtp ombygging. At du ikke overskrider akselvekter. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde motornummeret på blokka, og dokumentasjon på alle delene jeg har brukt, så skulle det ikke være noe problem med godkjenning. Nå har jeg kvitteringer på alt, fotodokumentasjon på bilen, alt samma. Så eg snakket med BT her om dagen og de var veldig positive til det. Takk for at du syns eg har en pen bil Hehehe, er noen små kosmetiske greier igen. så vis jeg kjøper en motor av en på finn.no , samt understell og han ikke har bevis på hvor det kommer fra , så vil det si at jeg ikke får godkjent det ? må du bytte bremser osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Da får du det ikke godkjent nei. Du må ha kontrakt på kjøpet, samt dok. på hvor motor kommer fra. Ja du må bytte bremser, dempere, stag og alt som er forskjellig. Det er MYE jobb i detta I tilleg om du bygger om til M3 eller 320 eller noe annet fra 318, så er det mye forskjellig. Ledningsnettet på M43 (318) og M54 (325) er f,.eks ikke like. Mye ledninger som må legges opp i tillegg og slikt. Sett deg grundig inn i detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Da får du det ikke godkjent nei. Du må ha kontrakt på kjøpet, samt dok. på hvor motor kommer fra.Ja du må bytte bremser, dempere, stag og alt som er forskjellig. Det er MYE jobb i detta I tilleg om du bygger om til M3 eller 320 eller noe annet fra 318, så er det mye forskjellig. Ledningsnettet på M43 (318) og M54 (325) er f,.eks ikke like. Mye ledninger som må legges opp i tillegg og slikt. Sett deg grundig inn i detta såppas ja mulig jeg selger bilen og kjøper en ferdig 325 istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 HEhehe Kjøpe min da vett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 HEhehe Kjøpe min da vett! når alt er godkjent og i orden så får jeg ta meg en titt på bilen når tror du den er ferdig ca ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 no idea.... har så mye planer her og der og opp og men og om og alt venter på litt bremser og slikt først så ere inn til BT og den skremmende vekta og godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 no idea.... har så mye planer her og der og opp og men og om og alt venter på litt bremser og slikt først så ere inn til BT og den skremmende vekta og godkjenning. såppas ja følger med her hvordan det går , lykke til da hos "sjefene" x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Thx Blir litt mer update fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Blir bra detta Ern klar til treff neste helg da? Jeg tar turen dit, fått med 3-4 bimmers til! Kunne laget en minikolonne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Den er klar til treff da ja Men er jo noen små kosmetiske greier her og der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå