SweetBMW Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Faen jeg skjønner ikke det her jeg. I dag lyste batterilampa, som indikerer at bilen ikke får lading. Slo opp det innebygde voltmeteret på OBCen, og det kom opp som 14,4V når jeg kjører og tomgang, og 13V når jeg slo av bilen. Typisk altså, jeg HATER elektronikk feilsøking.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-multilink Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Den batteri lampa lyser på m3en min også, og den lader også som den skal.. En på BMW som snakket om en dings som er montert på pluss kabelen ved batteriet kan bli skadet hvis man bruker startkabler direkte på batteriet.. da kan batt lampa komme opp selv om den lader normalt.. Har ikke sjekket mere på min ennå.. Hvordan får du opp ladingen i instrumentet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Holde inne venstre tripreset knappen litt. så kommer det opp test... trykk knappen til du kommer til 19... trykk når det står "off".. så test 9 Ja ladinga funker som den skal men vanligvis lyser ikke batterilampa ser du Vet et er forskjellige pinouts på MS43 og BMS46 hhv 325 og 318 hjernene, så må drive med litt koblingsskjemaer men jeg har bare ikke giddi enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Legger ut litt småtteri bilder jeg..... Satt inn carbon lyktedeksler i M3 fangern.. syns ikke det blei all verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 carbon leppa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Den er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 sånn ja:) men du er det vinter ennå ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Ja det er det gitt Vinterhjull slepper mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 den leppa du har der ? får man den til mtech 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Det gjør man Torlie her på Bimmers har den på sin. Liten update i dag = Ny diff, 3,38:1 utveksling i forhold til gamle på 4,44:1. Uutholdelig turtall på motorvei med gamle. I tillegg harjeg fått henta OEM grenrøra mine fra glassblåsing (takk Einar! ) og kan ikke si finishen ble noe annet enn perfekt Ny diff og gammel diff: Bakstilling: Resultat av ny dreving: (Ikke pek på farta det var for å teste vibrasjon i drivverk ved hastighet over 110kmt ) Tidligere var 100kmt @ 4200rpm. Headers: Så da hare skjedd litt nå og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 De grenrøra så vanvittig restriktive ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 ja. de er originale. hadde du forventa noe annet ? må ha de pga godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Ble vel litt mindre jagete å kjøre med den nye diffen tenker jeg:) Sikker på at bilen din blir knallfin ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Ja det er jo lov å håpe Hehhe Nei da, men det dukker jo alltid opp noe nytt hver dag.. Som når den døde på E6en hjem i går.. luftfilterboksen full av vann! sprekte plastikkrør ftw! Løsning: Fyll filterboksen med Lambi og stol på sugeevnen til en sau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Ja det er jo lov å håpe Hehhe Nei da, men det dukker jo alltid opp noe nytt hver dag.. Som når den døde på E6en hjem i går.. luftfilterboksen full av vann! sprekte plastikkrør ftw! Løsning: Fyll filterboksen med Lambi og stol på sugeevnen til en sau! Hehe... Seriøst, ble regnet for mye for 325en igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå