-Erik- Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Skal sei! Ser lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 ja jeg gleder meg mildt sagt!!! ^^ Håper bare godkjenninga går like smuud som de har lagt frem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Bra Tommi, går bare en vei detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Up up and away!! ^^ Fikk ikke inn motorn i dag som jeg hadde håpa, men jeg må bestille og legge opp clutch røra først uansett.. Dere hadde ikke på lager så jeg.. Så må bestille mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 da har det skjedd litt mer i dag Motor endelig inne, eller blokk i hvertfall, toppen er på OSS for overhaling I tillegg har jeg tatt ut vanosen for å skifte o-ringer i denne pga de feiler ALLTID. Noe fremskritt i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Ja, da fikk man endelig ut fingern, og begynt å skrudd litt på denna skiten. Fått av frontplate, radiator og sånt noe slik at det egnetlig bare er å koble fra motornettet og mellomaksel og hive ut hele motorn Skal bli spennende på fredag når jeg får nye motorn M54B25 med veldig få KM på tellern. Så blir det spennende snacks fra schmiedmann på eksossiden og masse anna godis ^^Skal vi se.. Ja til slutt: Bjarne, du har herved ikke lov å kommentere denna tråden <3 Må bare si takk til André for hjelpen hittil, og at han stiller seg som frivillig til å være med på de fleste bilder. Fotogen eller ei. Ser frem til fredag når nye motorn kommer på døra |Andreas|: Om du skal ha AC Kompressor, now is the time to decide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Har i dag fjernet mellomaksel, og begynt å pelle på VANOSen... Skal legge ut mer bilder da jeg kommer hjem pga bilder funka ikke laste opp fra MAC... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Syns det er dårlig at ikke jeg får lov å kommentere, vanskelig å holde kjeft så lenge tommiii..... neida:D du er så søt når du holder på, :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Du fikk kommentere nå da pusegutten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Her er litt bilder.. Bare fjerna mellomaksel og slikt i dag... bolt knakk seff.. da blei det frem med vinkelsliper og barna fikk leke litt med det også i dag Og her ligger automat akselen nede, kan egnetlig kastes... Ingen som trenger vel?... Og for denne Vanosen da.. Så har jeg egen tråd: viewtopic.php?f=11&t=166798&p=1735378#p1735378 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 venter fortsatt på den oppdateringa du lovte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Må bare beklage, er oppe i trondheim igjenog fikk ikke skrudd mye på bilen i helga.. har bare bestilt: Toppakning Strekkbolter Vanospakninger Giroverføringsstang 5-trinns ///M kule Og litt smått.. får se om jeg får skrudd mer når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ja da kan den lille updaten komme, uten bilder fordi jeg er så sur at det gåkke an. Mellomakselen passet ikke. FUCK!! Den er så lang som den skal være, men likevel så passern ikke. Endte med at for å få dritten sammen så måtte jeg skru frahverandre akselen slik at den nå ikke er skrudd sammen med den er "sammen" på splinesa. HELVETE! I tillegg har jeg mistet verkstedet mitt grunnet sure kolleger, som jeg egnetlig skulle ha dengt. Helvete altså. Mister verksted plassen min fordi folk har klaga over at "de fikk ikke lov til å skru der" MEN DET ER JO FAEN INGEN ANDRE ENN MEG SOM HAR SPURT! FUCK! I tillegg funker ikke giringa ordentlig, jeg fårn ikke i 1,3 ,5 eller revers. Jeg tror dette har med å gjøre at det er feil girsskifter. MULIGENS! I dont know... Er så utrolig sur nå at det er ikke til å tro. Bilen står i tillegg uten topp, så detta skal bli kult og stå ute og skru da. Dersom noen vet om plass i akershus, så er jeg villig til å leie dette. Gjerne med fler om noen trenger flere stykker. FAEN! Ang plass: ta kontakt på 411 85 280 Mvh en frustrert Tommi. PS: For å være den ENE dagen jeg er hjemme, som jeg hadde sett frem til for å kunne skru bil igjen, så er dette den mest lusne, idiotiske, og for jævlige dagen jeg har hatt på lenge. Jeg GLEDER meg faktisk til å komme tilbake til Hell, Trondheim for å stå å fryse i kulda og jobbe. Faen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 steike, du hadde jævli mye uflaks på en gang!. hvordan passet ikke mellom akslingen? var det lengden liksom?. eller flensene?. får håpe du finner verkstedplass fort nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Lengden som var feil gitt...... Skulle tatt bilde men nå er bilen langt unna.. Kommer snart en ny positiv update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå