joachim sørlie Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 leste igjennom hele tråden din jeg veldig morro og lese alt hvertfall, og døde av det når du ikke fant nøkkelen.. ser hvertfall fin ut, liker at det er to farger inni også følger med videre her hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Du syns det var morsomt ja? Helvete det syns ikke jeg! Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 jasså, hvem er hun oppkalt etter mister =P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 HEhehhe hun er nok oppkalt etter ei venninde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 var litt komisk ja snakker om uflaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 å du snakker om at det er så mye som gjenstår på bilen.. lykke til:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Har tukla litt med bilen i det siste.... Jeg lar bildene snakke for seg selv, men ang instrumentet: For de som husker det så lyste batterilampa og oljetrykkslampa samt ASC når jeg bygde om. Dette pga oljetrykk og batterilampe er koblet annerledes på 325 vs 318. ASC lyste pga jeg hadde en styreenhet for automat og bilen er nå manuell. I dag har jeg byttet denne enheten og det gikk for så vidt greit etter jeg sveiset meg et custom verktøy Interiøret hadde jeg grå innstegs lister før, men siden teppet skal bli svart så blir disse også svarte samt dørpakningene skal kjøpes nye svarte pga de her tetter ikke ordentlig Liten sånn dag med pusling for å få tiden til å gå Og her er custom verktøy: For å bytte ASC enheten så må man ha noe fastnøkkel i Torx eller noe go det hadde ikke jeg. Hadde bare E5 pipe og med skralla på vare for trangt. Så da sveiser man på en liten stang på pipa og bruker det Funka fjell det! Fikk jeg prøvd å sveise litt også. Og man ser at jeg ikke akkurat burde drive med detta profesjonelt.... Men det satt nå fast! Etter jeg prøvde 5 ganger med dårlige sveiser før jeg fant ut at det er bra å skru på gassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Ser meget bra ut! nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden, men mye drit med startsperre osv når du bytta motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Bare litt. FIkk ordna ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Roadtrip: 1000 symbolske fantasipenger til den som ser noe nytt Og 100,000 symbolske super-penger til den som gjetter hvor bildet er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Nye sko og du har forvilla deg til den andre siden av landet? Jeg trakk litt på smilebåndet av den sveisen din..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Roadtrip:1000 symbolske fantasipenger til den som ser noe nytt Og 100,000 symbolske super-penger til den som gjetter hvor bildet er tatt nye felger?? bildet er tatt i rogaland? jæren? btw. det m3 panseret er det litt høyere enn orginalt? har m3 skjermer men org panseret henger noe lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 tatt på jæren ja. mellom vigrestad og egersund. hvordan så du det? he he. ja m panser er annerledes. Ja og det er nye felger gitt hehehe symbolske superpenger til deg! EDIT: Naitsirk: nå satt jeg og tenkte på når faen du har sett åssen jeg ser ut på håret på det bilder der når du snakker om sveisen, men så tenkte jeg såpass langt tilbaek at du måtte mene custom sveisinga mi på pipa haha. Ikke diss den a, jeg lærer for hver dag som går. F.eks som at det er lurt og slå på gassen når man skal sveise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Haha jeg satt å så etter bilder av hårsveisen din jeg og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 HAhaha godt det ikke bare var meg Klødde meg godt i huet nå! *pun intended* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå