Gå til innhold

SweetBMWs 318CiA > 325Ci Avsluttet.

SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Har tukla litt med bilen i det siste....

Jeg lar bildene snakke for seg selv, men ang instrumentet: For de som husker det så lyste batterilampa og oljetrykkslampa samt ASC når jeg bygde om. Dette pga oljetrykk og batterilampe er koblet annerledes på 325 vs 318. ASC lyste pga jeg hadde en styreenhet for automat og bilen er nå manuell.

I dag har jeg byttet denne enheten og det gikk for så vidt greit etter jeg sveiset meg et custom verktøy :)

Interiøret hadde jeg grå innstegs lister før, men siden teppet skal bli svart så blir disse også svarte samt dørpakningene skal kjøpes nye svarte pga de her tetter ikke ordentlig :)

Liten sånn dag med pusling for å få tiden til å gå :)

devudmh9wbh2qpywnpzj.jpg

ixflo93chzol62j6hq0g.jpg

xycgfcown7toril8i9w1.jpg

7ts5sq1pr2q5ino9rcxe.jpg

qymg9ntiri26akaygo8z.jpg

gbtrdxnjaxdi0z0ubzfd.jpg

Og her er custom verktøy:

7m1sx677eoq76e4n0d1d.jpg

For å bytte ASC enheten så må man ha noe fastnøkkel i Torx eller noe go det hadde ikke jeg. Hadde bare E5 pipe og med skralla på vare for trangt. Så da sveiser man på en liten stang på pipa og bruker det :P Funka fjell det! Fikk jeg prøvd å sveise litt også. Og man ser at jeg ikke akkurat burde drive med detta profesjonelt.... Men det satt nå fast! Etter jeg prøvde 5 ganger med dårlige sveiser før jeg fant ut at det er bra å skru på gassen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadtrip:

1000 symbolske fantasipenger til den som ser noe nytt :)

Og 100,000 symbolske super-penger til den som gjetter hvor bildet er tatt :)

p9kqube6xuk639qmoduk.jpg

nye felger?? :P bildet er tatt i rogaland? jæren?

btw. det m3 panseret er det litt høyere enn orginalt? har m3 skjermer men org panseret henger noe lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt på jæren ja. mellom vigrestad og egersund. hvordan så du det? he he. ja m panser er annerledes.

Ja og det er nye felger gitt :) hehehe symbolske superpenger til deg!

EDIT: Naitsirk: nå satt jeg og tenkte på når faen du har sett åssen jeg ser ut på håret på det bilder der når du snakker om sveisen, men så tenkte jeg såpass langt tilbaek at du måtte mene custom sveisinga mi på pipa :P haha.

Ikke diss den a, jeg lærer for hver dag som går. F.eks som at det er lurt og slå på gassen når man skal sveise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...