740AV Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Hvordan gikk det med lakkinga av dash'en? Hva brukte du til å lakke med, og hvor kjøpte du det hen? Har blitt utrolig bra denne bilen din nå
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Tru det eller ei, så er det plast og vinyllakk fra tema i matt svart. Ble 99% likt som det andre, men litt sollys over 12 år har jo tært på original fargen så litt må man forvente. Men det blei bra tekstur og finish Jo takk, jeg begynner bli litt lei denne jeg nå. For det er alltid noe jeg må gjøre når jeg gjør noe annet "Hvis jeg fikser det, så kan jeg også gjøre det og det i samme slengen når jeg er under der..." Det var slik bilen min fikk ny diff, 3 liter bremser, nye camber stag, nye foringer
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 For en liten tid tilbake, så streiket Dynavin spilleren i bilen min. Ville ikke starte opp Navien, sto bare: Not find navigation software. Prøvde med andre minnekort, men samme feilen oppsto. Ergo = Minnekortleser = død. Fant kvitteringen og sendte mail til Dynavin da det ikke er så fryktelig lenge siden jeg kjøpte denne, men guess what? Garantien utløp 29. Januar FLOTT! Så da var det egentlig bare frem med presisjonsverktøyet, lys, og loddebolt! Merkelig nok, for å komme til minnekortleseren må man skru omtrent hele frontpartiet på spilleren i deler : Etter litt fjerning av gammelt tinn, pålegging av nytt tin, rens av møkk rester av smeltet tinn, så satt vi den i bilen, og krysset fingrene: ITS ALIVE! Fuck you Dynavin GmBH!
Bliza Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 haha, gjikk raskere enn å levere den inn det der
SweetBMW Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Raskere ja? 1000 spenn i frakt hver vei også.. Kunne jeg likt godt kjøpt meg en ny en. HATER når slikt som dette skjer, at ting streiker. Verste jeg vet, de beste tidene jeg har er når bilen funker 100%. Slik som nå, kaldstart om morgenen = DSC + EML lampe i dashen. Kortslutning i et potmeter i gasspedalen eller på clutchbryter, jeg er usikker. Men det går vekk etter en restart. Så jeg er litt usikker på om det kan være litt dårlig kontakt bare et sted. *Sukk* Godt dashen skal ut i morra så jeg kan se over ledninger og shit.
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Ja da er det på tide med en liten update igjen. Har fått lagt inn ny software på Dynavinen, Igo Primo. Litt mere snacks på denne enn med standard programvaren som medfølger. Ellers har jeg fått inn svart dash, svart teppe, og svart tak trekk. Må si at det gjør utrolig mye med bilen! Fikk også fikset feilen min med nødmodus ved kaldstart, som var en ledning på gasspedalen som kortslutta til jord, hadde faktisk aldri sett dette hvis jeg ikke hadde plukket vekk dashbordet. Fant også ut at jeg måtte ha en ny tannstang, da hjulvinkelen min ser slik ut: Venstre foran \ / Høyre foran ^^ Bilens retning Var en god del slakk der for å si det sånn. Stian mente også at det ikke var noe å spare på det gamle grå teppet mitt: ^^ For de som lurer på hvor a-stolpe dekslene er, så fikk jeg byttet rute for noen dager siden, og de har klart og søle litt lim på trekka, som da resulterte i at de ble ødelagt...... Det var det for denne gang, men det kommer da relativt snart mer Blir aldri ferdig detta...
Bjanne Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Ja da er det på tide med en liten update igjen.Har fått lagt inn ny software på Dynavinen, Igo Primo. Litt mere snacks på denne enn med standard programvaren som medfølger. Ellers har jeg fått inn svart dash, svart teppe, og svart tak trekk. Må si at det gjør utrolig mye med bilen! Fikk også fikset feilen min med nødmodus ved kaldstart, som var en ledning på gasspedalen som kortslutta til jord, hadde faktisk aldri sett dette hvis jeg ikke hadde plukket vekk dashbordet. Fant også ut at jeg måtte ha en ny tannstang, da hjulvinkelen min ser slik ut: Venstre foran \ / Høyre foran ^^ Bilens retning Var en god del slakk der for å si det sånn. Stian mente også at det ikke var noe å spare på det gamle grå teppet mitt: ^^ For de som lurer på hvor a-stolpe dekslene er, så fikk jeg byttet rute for noen dager siden, og de har klart og søle litt lim på trekka, som da resulterte i at de ble ødelagt...... Det var det for denne gang, men det kommer da relativt snart mer Blir aldri ferdig detta... nice nice ! er jo en m3 snart det her Tommeh få dashen da, så jeg kan flokken å få'n i m3n min. !
SweetBMW Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Ja det hjelper på. Faen jeg kommer til å bygge denne her helt som jeg vil ha den. Alt er nytt og tight og bra. Du vet, unntatt de få tingene jeg ike har kjøpt nytt enda Men nei Bjarne, du kan ikke få dashen av grunnen jeg fortalte deg i stad
VegarVS Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 kikka igjennom tråden her nå.. feit bil! skjer det noe mere her nå?
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Hehhe Om det skjer noe mer, nei det er snart bare få på sommerhjula og carbonleppa for sommern, pluss justere høyden på bilen. Litt rustfiks kanskje, og så ere bare selga'n E92 here i come.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå