mazdak1 Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ordner seg nok Tommi.. Når bilen er ferdig er nok alt stresset verdt det til slutt. Cheer up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Lengden som var feil gitt...... Skulle tatt bilde men nå er bilen langt unna.. Kommer snart en ny positiv update det blir bra!, venter spent:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Håper det sjæl Mazdak.. Har fått ordna programmering av EWS og DME opp mot nøkkel og riktig chassis nr slik at startsperra godtar hjernen og nøkkelen matcher Så ere snar ttut og kjør med grenrør... Også har jeg lagt inn i planene og dermed budsjettet .... ESS snurre kit.... Yes da... Renner ut med penger her.. Ser ut til at ferien blir på landeveien med bilen og cola og MASSE bensin inn og rå sekser lyd ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 UPDATE: Tenkte legge ut bilder av slik bilen står i dag, har også endelig fått flyttet meg til nytt verksted, dette har lagt litt hemming på jobb som jeg har kunnet gjort. I tilegg har jeg ventet på kjøleslanger som jeg nå har fått Det å kjøre bilhenger = piece of cake! Landcruiser ftw FNIS! Slik står den da i dag: Og litt under frakting til nytt verksted : Og der står man på tining etter mange dager i kulda <\3 Funny story (not so much really) Det har tatt meg en stund å flytte bilen min til verksted, grunnet jeg jobber turnus, 1 uke av 1 på. Så når jeg kom hjem i går gleda jeg meg veldig til å flytte bilen. Henger var reservert, bil til hengeren sto klar, og min sto bare og venta. Så jeg og kompis var glade når vi henta Lancruiseren på jobben og gikk inn for å finne BMW nøkkelen som jeg hang fra meg i nøkkelskapet på jobben for å vite hvor jeg hadde de.... Var nøkkelen der? NEI!! Så jeg panisk, sur, og grinete, endevendte hele kontoret til verkstedsjefen uten hell. Så det ble avbestilling av henger og tur til Bavaria for å bestille ny nøkkel til den nette sum av 2000 kr. Haddde ikke reservenøkkel og det var dumt nå fant jeg ut. Men det er en annen historie. Var innom jobben i dag igjen for å lete litt mer, og gikk da opp til lagersjefen for å spørre om han hadde sett nøkkelen min, og da sa han: ja er det denna? Jeg har aldri blitt så ødelagt mentalt av den setninga. Der satt han, med det sleskete smilet sitt med nøkkelen dinglende mellom fingra. Trodde jeg skulle kvele han. Greia var at alle nøkler til firmabilene skulle samles inn og registreres på fører av bil (dont know why) og da hadde de bare tømt nøkkelskapet over pulten og begynt. Han hadde derimot ikke skjønt hvem sin BMW nøkkel dette var da vi har avtale med VW om bruk av Transport og Caddy. Jeg enda mer panisk griper nøkkel, detter nesten ned begge trappene, hopper i Landcruiser med Chrisss87, og bort til Statoil bærer det. Hengern var klar og alt var bra tenkte jeg, men nei, HVOR VAR BANKKORTET MITT!...... Så bomtur... Tilbake til Fetsund, for de som er kjent så er det KØ der klokka 16..... Tilbake til Statoil og ut med hengern... Nesten problemfritt tilbake til Fetsund (small detail no worries!) Lasta opp bilen, gikk merkelig nok ganske greit, og så putra vi til Ski og nye verkstedet Rygga rett opp rampa og rett inn. Easy Peasy! Så nå sitter man i sofan foran TV (Og pcen) med sjokoloade, pils, og snart episode med Two And A Half Men. Håper dette var litt teaser med hvordan fremgangen er, i tillegg til at mail er sendt til ESS Tuning om Kompressorsats, svar er mottat, og det kan sies at svaret jeg fikk var meget hyggelig Så da blir det første en bestilling til Schmiedmann og på nyåret (våren, må nesten ha traction for detta) blir det tur til ESS Tuning! GOD NATT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Nøkkel, bavaria? U know i sell it right? Skal du ha deg sperre diff? I fix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 iknow u sell yes, men jeg visste ikke om alt kom koda ogg reier.. men samma det hehe.. Yes må ha sperre diff, men skal ha annen diff med annen utveksling først, men det blikke første pri. Første pri er shipping til the US of A for coding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Kan kode i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 hvem da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Nøkkel, bavaria? U know i sell it right?Skal du ha deg sperre diff? I fix you fix sperre diff???, hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Blir en digg bil det her! Har kjørt mye 325i cab med største ESS pressa, går godt! Det aller fineste er vell bensinforbruket om du kjører rolig, lå på 0.63 på langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 5-6 lapper tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 hvor er oppdateringene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 få færi bilen du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 He he tar litt tid med turnus jobbing vettu og bilskruing, har fire pakker fra GS og Schmiedmann som venter på meg hjemme nå.. Hentes den 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 He he tar litt tid med turnus jobbing vettu og bilskruing, har fire pakker fra GS og Schmiedmann som venter på meg hjemme nå.. Hentes den 15 Detta var en dårlig unnskylding! Få opp farta gutt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå