sv90 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 har du dele nummer på den nye klima delen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Det har jeg Følgende delenr : 51168230902 Relocation KIT AC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 har du dele nummer på den nye klima delen ? Husk på å kjøp riktig utgave, siden det er to ulike hvor disse igjen kan fåes med sigarettenner eller ikke. Sjekk her: http://www.schmiedmann.no/klima-display ... tekst.aspx Forøvrig bra fremgang nå. Blir artig å se når du endelig for fyrt opp doningen og høre på godlåten Fint at du nå vet hvordan man monteren Navi slik at du kan ta min også. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Faen det var litt pain og montere den egnetlig. Hånda mi ser ikke ut, og du skal vær så god å rive ut ventilene dine selv :=) Mvh Tommis høyre opprevede blodige hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Det har jeg Følgende delenr : 51168230902 Relocation KIT AC er det bare den man må bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Bare den ja. Også mådu flytte over lightern og ASC knapp og slikt til nye konsollen. Men husk på at det er to forskjellige. det glemte jeg si. begge versjonene fåes med lighter med det er annerledes knappe fester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Bare den ja. Også mådu flytte over lightern og ASC knapp og slikt til nye konsollen. Men husk på at det er to forskjellige. det glemte jeg si.begge versjonene fåes med lighter med det er annerledes knappe fester. hehe oki tenkte jeg skulle handle meg en sånn spiller som du har! ser MYE bedre ut en vanlig uorginal spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Uoriginal spiller har aldri vært et alternativ i min bil. Verste jeg ser er BMW med en eller annen biltema spiller plugga inn. Fordi jeg VEIT at fyren har klippa av original kontakt og satt på standard ISO plugg som er et helvete for nye eier etterpå På min var det original spiller når jeg kjøpte og ingenting rørt. Men jeg så en her på bimmers som sleit med at forrige eier klippa. Blitt forbanna da as. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Uoriginal spiller har aldri vært et alternativ i min bil.Verste jeg ser er BMW med en eller annen biltema spiller plugga inn. Fordi jeg VEIT at fyren har klippa av original kontakt og satt på standard ISO plugg som er et helvete for nye eier etterpå På min var det original spiller når jeg kjøpte og ingenting rørt. Men jeg så en her på bimmers som sleit med at forrige eier klippa. Blitt forbanna da as. heheh ja desverre mangen som gjør det sykt mangen av de bilene jeg har hatt er det vært gjort i jeg pleier bruke penger på en overgang i stede! men min bil har org kasset spiller i nå så tenkte og invistere i en fett spiller ! eneste kjipe er jo at det koster en fin slump med penger for en sånn spiller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Kom i underkant av 5000 for min bestilling Men ja, spillern er fet den. Er meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Kom i underkant av 5000 for min bestilling Men ja, spillern er fet den. Er meget fornøyd hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Jeff på E46F http://forum.e46fanatics.com/showthread ... ht=dynavin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 høm høm da må det bestilles en sånn når lønningen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Mastercard <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 heheh sånn blir det fort smell av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå