Eksos Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 E30 M3 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 skjer det noe her eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Haha, ja fått henta noe småtteri skal ut og skru litt i morra. Venter på servopumpe enda, får ikke før tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 hehe, ja må være flink med bilder! det er jo det som er gøy og se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Jo da, men gidder ikke legge ut "I dag skrudde jeg inn en M6x70mm bolt på master sylinderen på clutchen, dette var bra.. Tar litt større ting, så i morra blire vel noe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Ja var ute og skrudde litt i går, ble ikke så mye da jeg hadde en bedriten dag. Men har jo fått lufta clutchen, selv om det gikk dårlig, usikker på om det er lekkasje i master eller om det bare trengs å luftes enda mer. Montert sparkeplate med ///M logo på, visste ikke at denne fotstøtta fulgte med så det er jo litt kult da Ellers bare smått med dynamo og slikt.Venter på servopumpe og den kommer tirsdag Så da skjere vel litt mer da jeg endelig kan smekke på fronten og alt. Så sant alt er som det skal da, noe det sikkert ikke er Det jeg liker best med sånne prosjekter som dette, er når jeg blir sponsa med ting ^^ Følgende har blitt sponset: Torlie: Org luftfilter, da han satt i performance fikk jeg hans "nye" gamle filter. Kjørt 1000km eller noe og jeg trengte nytt. Org 330Ci bakpotte, byttejobb, liker det da denne potta er dyr og vanskelig og få en god pris på Dynavin spiller for E46. Måtte jo betale denne selv selvfølgelig men han ordna jo med bestilling, er flott det ^^ Stålomspunnede bremseslanger for E46. AWESOME! Eirik845: FIKK en KSR shortshift av han i går etter han ikke har BMW lenger, så tenkte at ja, hvorfor ikke? Shortshift er jo bedre enn longshift ^^ Og så var det resten av bildene da Thanks Tor ^^ Feed for clutch No pain og drive med clutch hydraulikk altså. Og til slutt, dynamo og begynnende reimføring Thats it for today Stay tuned, for more! TALES! OF! BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Correct me if i'm wrong Tommi... Men jeg føler at 300 av de 365 dagene i året er bedritene dager for deg.. Hehe.. Anyways.. How long to finish?? Venter i spenning på resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Correct me if i'm wrong Tommi... Men jeg føler at 300 av de 365 dagene i året er bedritene dager for deg.. Hehe.. Anyways.. How long to finish?? Venter i spenning på resultatet.. Er vel nærmere 361 bedritne dager, How long, jeg et ike. håper en gang i feb...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Nå begynner det ligne noe her faktisk Kom ut i garasjen i dag og fant ut at jeg har en magisk selvluftende clutch Var ikke noe trykk i den når jeg dro, når jeg kom i dag vare trykk gitt ^^ Herlige greier. Fått festa nytt retur rør for bensina, montert servopumpe, og raddis og front. Vakumslange til bensinfilter, og generelt vaska litt Test montert fanger etter jeg faktisk lodda den sammen der den var sprekt, FAEN A BRA DET FUNKA Takk til fyren som la ut en DIY på det her på bimmers. Anyway, godt humør i dag så orker ikke skrive så mye siden jeg skal ut en tur Men her er noen bilder for det om... I tillegg så er M3 cluster på vei i posten. And the best of everything: No error codes or tamper dot SWEET! Klør SKIKKELIG i fingra nå.... Vakum: Retur: Lodding av fanger: Helhetsbilder: Jeg blir litt deppa egentlig.. Bilen er så møkklete... Skal få en GRUNDIG vask når jeg er ferdig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Begynner å ligne en bil jo hehe. Blir rått når du får monter cluster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Fått en liten ting hehehhe Venter på masse deler nå Ny midtkonsoll i svart, pluss oppholder osv, litt mere two-tone på gang. 545i girstang er bestilt etter at ingen av de andre passa og siste servo slange Må bare få koda hjerne og cluster så ere fyrings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 SWEEEEET!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja det tenkte jeg og. Avventer koding nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 På tide mer litt mer status bilder da tenker jeg Har fått detta inn da ^^ Noen feilkoder bare... Det KAN ha noe med at jeg ikke har noe hjerne tilkobla bilen nå... Så hadde jeg også litt rust som jeg begynte litt på i dag : Sparkel og litt : Og etter noen runder med grunning: Montert begge lampene i dag og de funker som de skal Også kommer det ny midtkonsoll i svart Two Tone ftw. Stainless steel brake lines : Også til slutt da, ere noen som kan gjette hva som kommer her? ^^ Leveres torsdag hihihih Btw, ingen som har en Mtech2 fanger til salgs? =) Bakfanger. Dett var dett for i dag, stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Tja, liten kjapp update før Peppes tur i kveld Grunna ferdig fanger, prøve montert, ser greit ut. Rustfjerning og grunning av bakdel, kanke si det blei så galt. Og siste bremseslange foran Takk til André igjen for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå