jojr Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Jeg har en datter som har kjøpt russebuss og de lurer på å legge folie på hele bussen. Noen som har en pris indikasjon på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 20 - 25k på en bil så det er nok en del mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Trodde dette var billigere en lakkering,men mulig jeg tar feil.Er vel ikke så ille hvis man finner sort kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Kan være jeg tar feil Står noe om det i tulletråden mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Ja synes også 20-25 hørtes mye ut, men jeg aner ikke så godt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Var russesjaffør i år og var noen busser som hadde brukt opp til 200k for folie på bussene sine. Problemet med helfoliert buss var at det ikke tålte "påkjenningene" på treffene og falt av etter relativt kort tid. Jeg sier, bengalakk og litt folie til logoprofilering etc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Hadde russebuss for 2 år siden, og vi hadde folie på hele bussen, vi fikk heldigvis dette, siden faren til en på bussen drev med dette, men skulle vi betalt selv, ville det kommet på mellom 60-70. Men vi måtte legge på dette selv, noe som ikke var så veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Er mange arbeidstimer å legge dette på og det blir fort dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Takker for svar:) Tror jeg vet da, at datteren min og co, skal IKKE ha folie på bussen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Takker for svar:) Tror jeg vet da, at datteren min og co, skal IKKE ha folie på bussen sin. bare hyggelig:) hehe det skjønner jeg, er svindyrt! Men et annet alternativ er og tagge bussen, koster mye mindre og resultatet blir veldig bra! Mange busser som har begynt med det de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Føler at folie er det nye, alle skal ha et perfekt utseende på bussen, men leie en grafittikar som går løs på bussen etter eierenes ønske er MYE billigere og mer holdbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå