jojr Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Jeg har en datter som har kjøpt russebuss og de lurer på å legge folie på hele bussen. Noen som har en pris indikasjon på dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus E30 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 20 - 25k på en bil så det er nok en del mer Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Trodde dette var billigere en lakkering,men mulig jeg tar feil.Er vel ikke så ille hvis man finner sort kanskje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus E30 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Kan være jeg tar feil Står noe om det i tulletråden mener jeg å huske Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojr Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 Ja synes også 20-25 hørtes mye ut, men jeg aner ikke så godt mulig Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikE24 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Var russesjaffør i år og var noen busser som hadde brukt opp til 200k for folie på bussene sine. Problemet med helfoliert buss var at det ikke tålte "påkjenningene" på treffene og falt av etter relativt kort tid. Jeg sier, bengalakk og litt folie til logoprofilering etc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobsen91 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Hadde russebuss for 2 år siden, og vi hadde folie på hele bussen, vi fikk heldigvis dette, siden faren til en på bussen drev med dette, men skulle vi betalt selv, ville det kommet på mellom 60-70. Men vi måtte legge på dette selv, noe som ikke var så veldig enkelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikE24 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Er mange arbeidstimer å legge dette på og det blir fort dyrt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojr Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 Takker for svar:) Tror jeg vet da, at datteren min og co, skal IKKE ha folie på bussen sin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobsen91 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Takker for svar:) Tror jeg vet da, at datteren min og co, skal IKKE ha folie på bussen sin. bare hyggelig:) hehe det skjønner jeg, er svindyrt! Men et annet alternativ er og tagge bussen, koster mye mindre og resultatet blir veldig bra! Mange busser som har begynt med det de siste årene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikE24 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Føler at folie er det nye, alle skal ha et perfekt utseende på bussen, men leie en grafittikar som går løs på bussen etter eierenes ønske er MYE billigere og mer holdbart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts