Gå til innhold

BILFILM noen som vet hva det koster å legge på en buss??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som har kjøpt russebuss og de lurer på å legge folie på hele bussen.

Noen som har en pris indikasjon på dette.

Skrevet

Var russesjaffør i år og var noen busser som hadde brukt opp til 200k for folie på bussene sine. Problemet med helfoliert buss var at det ikke tålte "påkjenningene" på treffene og falt av etter relativt kort tid. Jeg sier, bengalakk og litt folie til logoprofilering etc!

Skrevet

Hadde russebuss for 2 år siden, og vi hadde folie på hele bussen, vi fikk heldigvis dette, siden faren til en på bussen drev med dette, men skulle vi betalt selv, ville det kommet på mellom 60-70. Men vi måtte legge på dette selv, noe som ikke var så veldig enkelt.

Skrevet

Takker for svar:) Tror jeg vet da, at datteren min og co, skal IKKE ha folie på bussen sin.

Skrevet
Takker for svar:) Tror jeg vet da, at datteren min og co, skal IKKE ha folie på bussen sin.

bare hyggelig:) hehe det skjønner jeg, er svindyrt! Men et annet alternativ er og tagge bussen, koster mye mindre og resultatet blir veldig bra! Mange busser som har begynt med det de siste årene.

Skrevet

Føler at folie er det nye, alle skal ha et perfekt utseende på bussen, men leie en grafittikar som går løs på bussen etter eierenes ønske er MYE billigere og mer holdbart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...