325ixx Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 hvordan lufter du clutchen på ein 325ix 87mod facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 tråkk pedalen i bånn, hold den i bånn, løsne blødeskrua på slavesylinder ( på girkassa), væske kommer ut, skru igjen,. slepp opp pedalen. Gjenta husk å fyll væske etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Den beste metoden er å pumpe inn bremsevæske via luftenippelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Den beste metoden er å pumpe inn bremsevæske via luftenippelen Den filmen var genial!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 jeg bruker å få en til å sitte i bilen og pumpe, imens jeg holder slavesyl imot kanal/gulv e.l... pumper på pedalen helt til jeg ikke klarer å holde igjen slavesylinderen. Setter så slavesyl tilbake på plass... funker iværtfall hver gang til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå