pettah Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Hei! Har prøvd å søke på nette men finner ingen informasjon om det. Hva er egentligt forskjellen på en sedan e34 rekke 6 og v8? utseende messigt tenker jeg da. Og hvordan er bensinforbruket i forhold til en vanlig e34 520i ? Frister veldig med en e34 540 sedan! Rett og slett nydlig lyd fra v8eren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 annen mer aggressiv front ere vel, og bensinforbruket er som foten tilsier, mer.. men det blir ikke verre enn du gjør det til selv. er vel rundt litern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettah Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 ah. Takk for svar. Drikker ikke mer enn det nei. Ikke tvil en gang, etter hvert skal en e34 540 sedan kjøpes inn Edit: Min bil skal være ombygd til v8 front men kan ikke sei jeg ser helt forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 ah. Takk for svar. Drikker ikke mer enn det nei. Ikke tvil en gang, etter hvert skal en e34 540 sedan kjøpes inn Edit: Min bil skal være ombygd til v8 front men kan ikke sei jeg ser helt forskjellen? E34 530i og 540i med v8 kom i 1993 og har betydelig bredere nyrer enn resten av e34 variantene men i 1995 fikk samtlige E34 de brede nyrene lik "v8 fronten" Er enkelt å se forskjellen viss du ser en E34 med vanlig front ved siden av en med v8 fronten som sagt betydelig bredere nyrer/grill Gjennomsnittsforbruket på en 540i sedan er oppgitt til 1,15 liter pr. mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Her har du et bra bilde av 3 stk e34'er Venste er org. 540ia Mitten en org 540ia med m5 front høyre en org. 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå