dreamer Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Heisan folkens jeg har en e36 m50b25 non vanos motor i denne men skal bytte over til m52b28 motor noen som vet hva som kan bli vanskelig her?? Jeg har ikke ews boksen osv til denne (startsperre) noen som evt vet om jeg kan bruke m50 hjerne og ledningsnett på m52b28 motoren da trenger jeg ikke og ordne ews problemet med en gang iallefall he he?? tenkte jeg skulle kjøpe en hjerne uten ews og tuning men får ikke den med det første... er det noe anna som kan bli et problem ved evt et slikt motor bytte utenom ews? passer m50 eksos og alt det ? er det plug and play Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 hmm ingen som vet??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedro Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Du kan vel bruker innsug leddningsnett og alle følerene fra M50motoren på M50B28 (TU)? motoren. Litt ommbygg av innsug og chippet tunet hjerne så har du 200+20? hk. Ring Eirik Viste på 92226544 Han har greie på dette og kan veilede deg inn i tuningen av 2,8en.- Lykke til. P Link to comment Share on other sites More sharing options...
FJELLREVEN Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 funker vel dårlig det ,da du ikke har vanos styring i m50 hjernen....(non vanos motor) jeg bytta motorledningsnett til 328...og koblet til ews,da jeg hadde den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FJELLREVEN Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 funker vel dårlig det ,da du ikke har vanos styring i m50 hjernen....(non vanos motor)jeg bytta motorledningsnett til 328...og koblet til ews,da jeg hadde den... eksosen passer Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer Posted September 14, 2010 Author Share Posted September 14, 2010 tusen takk for hjelpen fokens Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 eksosen passer, men b28 har 2 lambdasonder. b25 har bare en... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts