Budda Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 fikk ett reg nr av en kamerat på e60 sivil og det var en 08 530i. dette var i follo
Werther Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Jeg tilbringer ganske mye tid på E6 i området her, og det er først nå i sommer jeg har begynt å observere denne E60en. Dessuten kjørte den ganske aggressivt - ene gangen i tett trafikk inn mot Oslo, og en annen gang lå den i 170km/t. Har aldri sett statstrådbiler kjøre slik før, de prøver vanligvis og holde en lav profil. Samtidig ser jeg ikke lenger 406en deres, så har mine mistanker. Mulig jeg tar feil selvfølgelig, men er relativt uvanlig hendelser. den øverste der har jeg sett mange ganger. til og med på nesodden werther. Tror jeg lå bak deg ved Sjøskogen i dag kl 09.00...
Wacman Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Dette er som tidliger nevnt IKKE UP-biler... De driftes av smk/justisdepartementet og brukes i diverse oppdrag rundt diplomatkjøring,eskorter,representasjon o.l. Så selv den ene E60'en med blålys og det hele koste forbi innover E18 en dag i forrige uke. Om de kjører med blålys kan det gjerne være trening, eller de er ute og frakter folk i viktige ærend. De pleide å kjøre E39 også,540 med lett pansring (skuddsikker mot håndvåpen) Dritgromme biler. X5'ene de har er også steintøffe, de gutta der får kjørt litt gromt. De har Mercedeser og Volvoer også, alt med STOR motor og litt ekstra duppeditter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå