ZhilleN Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 [list=] Sikkert flere her inne som har sett denne tidligere på prosjekttråden, nå er den ferdig, såda var det på tide og slenge ut noen bilder av den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Flott bil Interiøret var også en oppfrisker. Gøy med noe som ikke er så vanlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Takk for det Mexos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Ble pent dette,men ser ut som det er noe feil på panser ved blink lyse på høyre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Det kan nok stemme ja panseret er ikke justert ordentlig, på grunn av at jeg skulle fikse noe bak ved skjermen, og da måtte festene på ene siden av panseret skus av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Var på tide med noen sikkelig bilder ja, hvordan blir det med salg nå da? synes denne er nydelig med farge og interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 utrolig pen bil du har, men none av bildene var litt uklare da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 utrolig pen bil du har, men none av bildene var litt uklare da Takk takk Ja kan stemme det ja, klarte selvfølgelig og ha på samme modus på kamera hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Pen bil! Mangler bare M3-motor Om jeg hadde sett den på gata ville jeg forventet at den var org. M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Pen bil! Mangler bare M3-motor Om jeg hadde sett den på gata ville jeg forventet at den var org. M3! hehe, ja, den er jo prikk lik min! Men pen bil da og kult interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Utrolig pen! Har du lakkert listene? Syns alle(bortsett fra den lange på bakfanger?) så fryktelig nye ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Mangler bare m-skjørtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Ser for meg noen Felgen-man.de rims på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Denne var rett og slett pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Pen bil! Mangler bare M3-motor Om jeg hadde sett den på gata ville jeg forventet at den var org. M3! Takk takk Hehe, det har jeg desverre ikke penger til nå, da jeg nettopp har kjøpt meg en ny bil Regna med at folk synes at det burde vært mpowermaskin under panseret, men synes nå den er fin som den er jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg