Gå til innhold

Kan slettes......

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil! Mangler bare M3-motor ;) Om jeg hadde sett den på gata ville jeg forventet at den var org. M3!

hehe, ja, den er jo prikk lik min!

Men pen bil da og kult interiør! :)

Nei er ikke så mye forskjell på din og min, utenom maskinisten selvfølgelig.. :)

Takker for det Alec! Meget vedholdt og pen bimmern din også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen! Har du lakkert listene? Syns alle(bortsett fra den lange på bakfanger?) så fryktelig nye ut:P

Takker for gode ord! Ja listene er lakkert :) Nei det flasser ikke, er brukt rallylakk, og det sitter utrolig bra! ;)

Den på bakfangeren måtte jeg få tak i ny, på grunn av sprekk, derfor den ikke er lakkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg noen Felgen-man.de rims på denne!

Der sier du noe ;) Ser for meg 18 bbs rs, "rustypanser" panserbh, og skikkelig senk :D

Ja, nei, nei og Ja :)

Ser (ut ifra bildene hvertfall) alt for pen ut til å kaste på et ødelagt panser :/ Digger stilen, men da på biler som sliter litt kosmetisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet i emne, så blir dette muligens en drifter etterhvert, mye av at jeg vil beholde bilen, på grunn av min far som var med og hjalp til på denne bilen. Grunnen til at det blir drifter, er på grunn av at jeg har hatt interesse av dette i lang lang tid, og vil oppleve drømmen, og ha en BMW.

Planene blir som følger ;

Helsveiset bur(svart)

Ut med motor, inn med gromdeler (turbo)

To bøttestoler i front, med 6 punkta røde seler, og svarte Stoler

Nye felger

Powerflex foringer rundt hele

Stabstag foran og bak

Lette så mye som mulig

Gt vinge (Største) med flap

Gt splittere

Sideskjørt kommer på straks

Tone rutene litt

Sparcoratt i alcantara

Sinter clutch

Alu bensintank, fuelcell

Walbro bensinpumpe

mm.

Kommer en litt mer detaljert liste etterhvert, og en ny tråd om bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skal love deg, dette blir ikke noe standard drifting-look ;) Bilen skal være i samme farge som den er, blir helt standard utvendig, bare at jeg selger felgene, kan ikke bruke m3felger som det nesten ikke er en ripe på engang, blir hvite enkei felger muligens, og lav, VELDIG lav :D Har jo skrevet en liste lenger opp om hva som skal gjøres etterhvert, så fort jeg for solgt unna interiør, og felger, og div, så begynner prosjektet for fullt i gang så fort som alt blir solgt.

Liste over hva som skal bort, og ca pris ;

M3 vader interiør, strøkent!! 15.000,- (følger med innstigningslister, hattehylle, sidepaneler rundt hele)

M3 felger, ikke en liten ripe engang!! 10.000,- (følger med reservehjul)

Midtkonsoll, god stand 200,-

Mgirmansjett, og håndbrekk 100,-

Alt av trekk i bagasjerom, strøkent! Gi bud

gulvtrekk, litt slitt, ellers i fin form! gi bud

Kjørekomputer i god stand, fungerer veldig bra! 500,-

M matter 300,- Kun prøvemontert!!

taktrekk i god stand 200,-

Sikkert mer, bare og spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Gjest