Bmw-Lars Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Har nå fått tillpassa bakskjermen. Så får sveist den imorgen. Men bakluka har bøyd seg ned på ene sida. Så noen som har vært borti dette før? Og så grunner jeg på hvordan jeg tar ut rutene i dørene. Noen som vet? Her er ett bilde:
bergeee Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 fjærn alle listene rundt ruta og ta av klipsa i bunn av ruta. så sveiver du den helt ned drar den opp med fronten først:) mener og huske det bar sånn den gikk ut:P
Toralfen Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 bra du ikke er redd for å skjære litt i hvertfall:D kjente jeg ble litt små nervøs da jeg så de første bildene:P
Bmw-Lars Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 fjærn alle listene rundt ruta og ta av klipsa i bunn av ruta. så sveiver du den helt ned drar den opp med fronten først:) mener og huske det bar sånn den gikk ut:P Ok. Da skal jeg få prøvd det.
Bmw-Lars Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 bra du ikke er redd for å skjære litt i hvertfall:D kjente jeg ble litt små nervøs da jeg så de første bildene:P Hehe. Var lite igjen ja Men har da fått retta opp det siste på bakenden idag. Brukte 3 stk 2tom8 opp i dragern i taket og jekka den opp. Så har fått festa bakplata og, men må ta den av å borre hull og slipe bort lakk der jeg sveiser. Her er noen bilder. Litt rust
316 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Bra jobba! Vurderte ikke å forsterke den bakplata mens du var i gang? Den orginale er jo heeelt crappy !
Bmw-Lars Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Bra jobba! Vurderte ikke å forsterke den bakplata mens du var i gang? Den orginale er jo heeelt crappy ! Forsterke? Sveise på firkantjern da eller? Men tror jeg ikke gjør det. For vil ha den så lett som mulig.
Bmw-Lars Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Har fått sveisa fast bakplata idag. Men mangler skjøta på bakplata mot skjerma. Og fått sveist alle punkta på bakskjermen Men får vel prøve å få sveist skjøta imorgen.
Endre87 Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 dette ser veldig bra ut mye jobb å bytte sidestykket der eller?
zachariassen Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 morro å se at folk tar vare på dissa bilene:) ser ut som veldig bra arbeid også
Bmw-Lars Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 dette ser veldig bra ut mye jobb å bytte sidestykket der eller? Takk for kommentara Spørs på hva du er vant til da Men jeg hadde aldri rørt noe av karrosseri biter før. Så jeg brukte vel ca 1 dag effektiv tid å ta av bakskjerm og bakplate. Da tok jeg meg god tid, og så nøye hvordan og hvor det var festet. Som verktøy brukte jeg vinkelsliper, drill med punktborr og hammer og meisel. Håper det hjelper deg litt
G-RACING Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Igjenn, ser kjempe bra ut! Fyr på med fleire bilder! Morro med grundige prosjekt-trådar
Bmw-Lars Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Igjenn, ser kjempe bra ut! Fyr på med fleire bilder! Morro med grundige prosjekt-trådar Ja, skal prøve å få gjort litt i morgen. Har rydda og sveisa en rampe til å ha ting på siden torsdag. Så vart mye bedre i garasjen nå Men slutter seint på skolen imorgen, så kan hende jeg ikke får gjort så mye..
Bmw-Lars Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Har fått gjort litt igjen. Hatt litt å gjøre med skolen den siste uka, Prøve og innlevering Men har da fått gjort litt idag. Har fått kappa ut hjulbue og innerskjermen på venstre side. Så får vel sveisa fast ny imorgen eller på fredag. Også har jeg fått sveisa ny bunn det batteriet sitter bak. Og fått helsveisa alle skjøta mellom bakskjerm og bakplate. Her er noen bilder:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå