HypeTraxX Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Her er doningen din ja! Gleder meg til å se denne rulle i Kongsvinger området! Vi begynner å bli mange her nå med E30
Mr.Sætervik Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 fyttigrisen blir strøkent! gleder meg til å følge med videre
Bimma /// Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Her går vi grundig til verks fint prosjekt , kommer til og følge med videre her Stå på !!
Bmw-Lars Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Takk for alle kommentara Har ikke fått gjort så mye den siste uka. Fått slipt litt på travers framme og bak. Og sandblåst litt skruer og fester som skal sendes til gulkromatisering. Fikk også brev fra Statens Vegvesen angående ombyggning, Og det var de positive til Men det er ingen som vet om noe sted som sandblåser til en grei pris? Helst Hedmark-Akershus
Gooner Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Fy faan, du "laga" no biln på nytt hehe, bra at denna gamle biln kjøm t å vare brukbar i 30 år til
BMW E30 325 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Dette så utrolig bra ut! Helt dødt her eller?
Bmw-Lars Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Takk for svar. Er ikke dødt her nei, bare nesten Har fått sandblåst understellet og fått dette pulverlakkert. Også har jeg fått montert i nye foringer og montert det på biln. Har også fått igjen skruer fra gulkromatisering som er til understellet. Driver å monterer bremserør om dagen. Bensinrørene venter jeg til bensintanken er ferdig å montere. Men trenger hjelp til det med bensinrør/filtre. Er lenge siden jeg demonterte Det er vel ett bensinfilter etter pumpa? Også er det vel ett bensinfilter i motorrommet. Men ser at det er ett kullfilter også? Og dette sitter i motorrommet? Spørsmålet er hva går inn på dette? Og endelig på hjula
HypeTraxX Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Jeg visste ikke at dere på Eidskogen var så serriøse? Hehe Ser veldig bra ut dette her! Blir den kjørbar til neste sesong ?
Bmw-Lars Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Jeg visste ikke at dere på Eidskogen var så serriøse? Hehe Ser veldig bra ut dette her! Blir den kjørbar til neste sesong ? Hehe, er jo noa da som er seriøse Veit itte om den er kjørbar til neste sesong, Spørs vell hvor lat je er Men din er facelift eller? Har du mulighet til sjekke det med filtrene? Hvis du har det orginale enda da
HypeTraxX Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Joda, jeg har da hilst på noen av dere! Veit åssen det er Den ene min er Facelift ja. Det står 2 stk Preface på verkstedet nå også, men begge 2 er helt ned strippa da de skal lakkeres. Og jeg er heller ikke helt stødig på akkurat det du spør om, desverre..!
Bmw-Lars Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Joda, jeg har da hilst på noen av dere! Veit åssen det er Den ene min er Facelift ja. Det står 2 stk Preface på verkstedet nå også, men begge 2 er helt ned strippa da de skal lakkeres. Og jeg er heller ikke helt stødig på akkurat det du spør om, desverre..! Hehe. Har funnet ut at jeg skulle ha tatt meire og bedre bilder når je demonterte. Mye jeg har glemt på to år
Kimsen Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Kunne du vist oss din søknad til bt? Og ikke minst en update på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå