badsha Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 her er mine nye bil etter utbytte med E36!! har d meste av utstyr som dere ser;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 dårilge bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Litt vanskelig å se alt utstyret på bildene men Gratulerer med ny bil Litt dårlige bilder, men ser da hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Litt vanskelig å se alt utstyret på bildene men Gratulerer med ny bil Litt dårlige bilder, men ser da hvordan den ser ut hehehe takk takk Mexos! vet at jeg er utrooolig elending til å ta bilder av bil.... men nye bilder kommer når jeg har fått lakkforegling samt shina opp etter at den skal til forhandleren og få byttet frontrute;) bilen har forøvrig PDC (parkeringsensor) xenon sportseter proffnavi iopd tilkobling, skal komme med liste over utstyr og nye bilder! når jeg har alt i boks hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Gratulerer! Love the wheels! Noen planer for denne da? Senk og blackline kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 takk takk Lars;) er kjempe fornøyd med felgene, synnes de passer perfekt til E90. Nye bilstein B8 settet+ blcklines er allerede bestillt;) har lyst på M fangere:S:S:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå