_anders Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Har stor tro på de nyere ZF'ene vi ja. ZF er jo en drøm å gire med da, å når den er en 10 kilo tyngre enn den eldre Zf'en vil jeg tro den er sterkere enn den også sterke eldre typen
Gjest Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 stor zf må være lurt ja. Det får ihvertfall vise seg.
_anders Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Lenge siden det har vært noe action på denne tråden. Liten update på M5'en Stripped! Rydda unna de boksene på siden. Buret skal gå fram til tårnet der Motoren er kommet nedi, motorfester er laget, og har her laget jigg til pt7175'n Denne turboen er så "liten" og det ble så god plass i motorrommet, at jeg bestemte meg for å ha turboen nede for at det fremdeles skal være pain in the ass når man må skru på noe 2x42mm wastegaterør går ihop til 1x60mm Ble fint i bilen synes jeg, blir svart coating på det Snikreklame Har begynt på innsuget Enkelt og greit
Melkvik Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Utrolig bra gjennomført arbeid vil jeg si, thumbs up!
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Det grenrøret så svært ut Blir gromt detta! Gleder meg til å se den ferdig
Kristian Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 litt av et grenrør! brukt lang tid på det eller?
Lars89 Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Endelig en "hybridbil" som ser bra ut Har ekstremt trua på denne!
winchester Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Se der ja, dette var noe annet og spennende Hvordan var det egentlig å helsveise det grenrøret der? Så litt trangt ut midten der gitt. Her skal det uansett følges med som på deres tidligere prosjekter
_anders Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Brukte vel ca 3 timer på å punkte det opp. Så det gjikk ganske fort Når jeg helsveiser pleier jeg å sveise så mye jeg får til slik det er, bortsett fra på kollektoren og toppflensen, så tar jeg løs alle rørene, helsveiser alt, og setter ei og ei rør tilbake og helsveiser ved flens og kollektor. Piece of sjokoladekake
winchester Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Ah, slik å forstå, da blir det litt mer oversiktlig og lettere ja
E30_Dale Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Helt sjef dette jo. Såg meget bra ut grenrøret dit.
|Ole| Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Endelig ein update, like spennande kvar gong!! Ser sinnsjukt bra ut, innsuget ser proft ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå