Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stor tro på de nyere ZF'ene vi ja. ZF er jo en drøm å gire med da, å når den er en 10 kilo tyngre enn den eldre Zf'en vil jeg tro den er sterkere enn den også sterke eldre typen :)

Skrevet

stor zf må være lurt ja. Det får ihvertfall vise seg.

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Lenge siden det har vært noe action på denne tråden. Liten update på M5'en

Stripped!

Foto0083.jpg

Rydda unna de boksene på siden. Buret skal gå fram til tårnet der

Foto0082.jpg

Motoren er kommet nedi, motorfester er laget, og har her laget jigg til pt7175'n :wink: Denne turboen er så "liten" og det ble så god plass i motorrommet, at jeg bestemte meg for å ha turboen nede for at det fremdeles skal være pain in the ass når man må skru på noe :?

Foto0112.jpg

2x42mm wastegaterør går ihop til 1x60mm

Foto0122.jpg

Foto0120.jpg

Ble fint i bilen synes jeg, blir svart coating på det

Foto0124.jpg

Foto0126.jpg

Snikreklame :lol:

Foto0127.jpg

Har begynt på innsuget

Foto0136.jpg

Enkelt og greit

Foto0139.jpg

Foto0141.jpg

Skrevet

Se der ja, dette var noe annet og spennende :) Hvordan var det egentlig å helsveise det grenrøret der? Så litt trangt ut midten der gitt. Her skal det uansett følges med som på deres tidligere prosjekter :)

Skrevet

Brukte vel ca 3 timer på å punkte det opp. Så det gjikk ganske fort :wink: Når jeg helsveiser pleier jeg å sveise så mye jeg får til slik det er, bortsett fra på kollektoren og toppflensen, så tar jeg løs alle rørene, helsveiser alt, og setter ei og ei rør tilbake og helsveiser ved flens og kollektor. Piece of sjokoladekake :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...