Joachim_M5 Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Wtf? Ska ikkje du heller t Våler med bil da? Bra det ikkje bære i...!
_anders Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Blir ikke det dessverre. Jørgen var co-pilot med meg et par treff, så jeg tenkte og gjengjelde tjenesten
M3 Yngve Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Fy fæite hvor grom en tett E34 kan bli da Glær oss til å se den in action
_anders Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Har vært ute på en liten prøvetur med bilen nå. Fikk montert frontrute og bakrute igår, og gitt den en etterlengtet vask
_anders Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Joda, her skjer det ikke så mye produktivt. Bilen er "ferdig", har vært på utstilling å fått pokal, prøvekjørt litt, og hatt besøk av Arild Dyrkorn (aka Kid-A) som tok bilder av bilen Tenkte å prøvekjøre litt mer i helgen om været blir fint, så kan jeg ta et par bilder av det endelige stuket
S. Gunstad Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Joda, her skjer det ikke så mye produktivt. Bilen er "ferdig", har vært på utstilling å fått pokal, prøvekjørt litt, og hatt besøk av Arild Dyrkorn (aka Kid-A) som tok bilder av bilen Tenkte å prøvekjøre litt mer i helgen om været blir fint, så kan jeg ta et par bilder av det endelige stuket Hvor får vi se disse bildene? Kjører han fremdeles hvit scirocco?
_anders Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Her er bilder fra vårmønstringen til Nordmøre Gatebilklubb. Sinnsykt trist vær. http://nordmoregatebilklubb.com/bilder/thumbnails.php?album=198
Jens Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Hvordan har det seg at hver eneste bil dere bygger er i verdensklasse?
evi Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Jeg tror du stilte spørsmålet vi alle lurer på Jens.. Sinnsykt flinke!
_anders Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 legger liksågodt ut bildene av min bil her jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå