Jørgen-A Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Drittbra!!!(Siklet en del på den Turbo-E34'en da den lå til salgs.. Grom sleeper! Tror forøvrig at det er Helge Vik som har bygget motor..(?) Artig bil det ja. Motoren så alt for bra ut til att helge vik har bygd den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Drittbra!!!(Siklet en del på den Turbo-E34'en da den lå til salgs.. Grom sleeper! Tror forøvrig at det er Helge Vik som har bygget motor..(?) Artig bil det ja. Motoren så alt for bra ut til att helge vik har bygd den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Er vel to tre slike grå som er godkjente som jeg har sett, en med s38 og 2 med m30? Tøff cruise bil sikkert Pent med sort ja! liker at du ikke har for mye bling slik det pleier å være rundt slike motorer. Hvordan er holdbarheten på det som er lakket på alu? Ble skikkelig skuffet over hvor lett det slapp på mine deler ( Firmaet som lakkerte har sagt de skal lakke på nytt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Rått bygge:) følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Hvordan er holdbarheten på det som er lakket på alu? Ble skikkelig skuffet over hvor lett det slapp på mine deler ( Firmaet som lakkerte har sagt de skal lakke på nytt) Ser meget bra ut ihvertfall, virker solid. Var pulverlakkert hos samme lakkereren innsuget på e30'n og det satt fint så lenge jeg hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Sitter bra ennda og det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Det gjør d ikkje, for i sandblåste og lakka d med sprayboks etter at i sveiste ei sprekke i innsuget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Fantastisk proskjekt gleder meg til den dagen eg kan gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Knota litt med et pluggdeksel idag. Har egentlig lyst på et carbondeksel, men litt motstander av slik kartongtrimming Nye styrestaga, og ja, boltene skal byttes til umbrako: E46 m3 tannstanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Toppdekslet ble nice. Få det lakket i samme som resten kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Ville lakka topp dekselet i samme farge som bilen utvendig Det er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Fikk K-sport coilover kit i posten idag Fine greier. Skal legge ut litt bilder etter hvert, har så vidt begynt monteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Utrolig rå bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 ooohh detta blir fint:-) Å sikkert grom å kjøre,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå