Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Helt klart Men uansett... Fet kjerre, og plentyvis med hk... Helrått!!
_anders Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Sneik meg med på kameraet til Jørgen på NATO tiger air showet på lørdag
beianmotorsport Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 mener jeg hørte dere på fredagskvelden også? bor bare 2-3km unna flystasjonen. hørtes frisk ut de bilene der:-)
_anders Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Var et par biler det fredagskvelden ja, men det var hverken jeg eller Jørgen.
HypeTraxX Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Detta var en solid sak! Herre min skaper for en feit lyd på doningen din! Hehe
beianmotorsport Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Var et par biler det fredagskvelden ja, men det var hverken jeg eller Jørgen. ok. da var de de jeg hørte. men rå e34 du har bare synd jeg ikke fikk med meg kjøringen live.
_anders Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Har tenkt meg på Nordmøre gatebilklubb sitt treff på Frøya neste helg om alt klaffer. Siden er det Gatebil Rudskogen som gjelder
_anders Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Veldig død tråd dette her, holder jo på med noe småtteri, mest klargjøring til Rudskogen og litt småforbedringer. Ble litt varm for meg da jeg var på NATO Tiger air show å kjørte, så har gjort noen grep i forhold til det. Større vifte, som er beregnet for sug, istedet for en trykkende med vendt polaritet og lagd ekspansjonstank, så jeg slipper luft i radiatoren når den blir kald igjen. Og etter en liten prøvetur med litt fart her en kveld, måtte jeg lime litt lister. Har også solgt AC schnitzer hjula, eller bytta da, med jakobm5 her på forumet. M5 magnesium hjul føler jeg er mere racestuk på en banebil. Men skal lakke de, og da trenger jeg litt input på hvilken farge som kunne passe?? Ikke hvit Ekspansjonstank: Er ikke feil med throwing stars heller
Iz4k Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 siden bilen er så clean ellers tror jeg det peneste blir å beholde fargen som er der Svart hadde sikkert ikke vært feil det heller
aottesen Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Hold fargen som den er - strøkent i kombinasjon med fargen på bilen
_anders Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Hvilken dekkdim har du på throwing star felgene...? 235/45 som står på nå. Er "lage-røyk-på-Rudskogen" dekk bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå