Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

detta her har blitt dritt gromt.. ;) jeg ville nesten heller brukt throwing star felgene jeg istede for e39 m felgene. pussa utterkanten. og polert de opp med svart senter ;)

vis det ikke ser for lite ut med 17" da.. ;)

Skrevet

På denne bilen ville jeg heller gått for en alternativ farge på felgsenteret, ikke svart.. da måtte hele felgen i såfall vært svart.

Skrevet

Gjikk vel heller dårlig vil jeg si. Brukte hele lørdagen på kø og teknisk p.g.a støy. Så når jeg endelig kom meg på banen på søndag kjørte jeg sikkert 7runder da bankelyden fra helvete dukket opp i motoren. Tok ned girkassa igår for å sjekke om svinghjulet hadde løsnet, men det satt som det skulle. Så det er internt i motoren...kan miste motet av mindre

Skrevet

Huff, det der hørtest ikkje bra ut...Meget kjedelig med sånne ting, håpar på det beste!!

Skrevet

Brukte et par timer idag og tok ut motoren. Havariet er et faktum på råde nr.1. Har sikkert vært trang nok klaringen der for råden var blå og fin. Løvtynt blad som var igjen av lageret. De andre 5 vises det knapt at har gått rundt. Så må partere motoren igjen og bytte råde, slipe veiv osv. #-o menmen kan ikke grave seg ned av den grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...