e30lars Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 detta her har blitt dritt gromt.. jeg ville nesten heller brukt throwing star felgene jeg istede for e39 m felgene. pussa utterkanten. og polert de opp med svart senter vis det ikke ser for lite ut med 17" da..
NBCustom Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 På denne bilen ville jeg heller gått for en alternativ farge på felgsenteret, ikke svart.. da måtte hele felgen i såfall vært svart.
_anders Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Hadde svart senter på AC hjula, føler de kommer bort på en måte. Finere med lysere farge da ja
Stale_H Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Tøff fargen som er på de m5 magnesium hjula, var nesten like tøff med disse som med ac syns jeg
Oberland Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Throwing stars blir aldri feil Griserå bil du har bygd
_anders Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 Takker. Bilen står klar til opplasting og avreise til Rudskogen det gledes!
Oberland Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Skal bli artig å se bilene deres i aksjon! Jeg vurderer å prøve noen runder med Z3en..
viggo E34 Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Spent på å høre om hælgas strabaser her nå! Kolles funker bilen? Håper å få se bilder film av denne i action snart
_anders Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Gjikk vel heller dårlig vil jeg si. Brukte hele lørdagen på kø og teknisk p.g.a støy. Så når jeg endelig kom meg på banen på søndag kjørte jeg sikkert 7runder da bankelyden fra helvete dukket opp i motoren. Tok ned girkassa igår for å sjekke om svinghjulet hadde løsnet, men det satt som det skulle. Så det er internt i motoren...kan miste motet av mindre
|Ole| Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Huff, det der hørtest ikkje bra ut...Meget kjedelig med sånne ting, håpar på det beste!!
///Mr.X Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Huffda! ..skru på, det kan dere JAAS gutta Får du hengt opp motoren så du bare kan vippe av bunnpanna? Eller tar du den helt ut?
_anders Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Brukte et par timer idag og tok ut motoren. Havariet er et faktum på råde nr.1. Har sikkert vært trang nok klaringen der for råden var blå og fin. Løvtynt blad som var igjen av lageret. De andre 5 vises det knapt at har gått rundt. Så må partere motoren igjen og bytte råde, slipe veiv osv. menmen kan ikke grave seg ned av den grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå