destroyy Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Får jo 4-5 kasser til prisen av 1stk supra kasse jo! Å skal man kline til med no orginalolje til en slik suprakasse blir en jo rana da å
M3 Yngve Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Supra kassa er ikke noe bedre, men man får overhalt dem, og ikke minst få kjøpt deler . Helt sykt at ZF og Getrag lar BMW ikke ha deler å selge.
_anders Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Liten snutt når jeg og Paul er ute og bruker opp et dekksett Litt snurringer ble på den turen da
_anders Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Legg gjerne ut bilder om noen har
Larsinnj Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Har noen bilder av deg jeg.. Må se gjennom litt først, så kommer det muligens seinere i dag. Så ut som den funka rimelig bra!
Frans2k Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Går jo gått når det ikke er værre en det der
_anders Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Subber jo litt, men kun med såpass sving over de forferdelige humpene på den banen
m20b25turbo Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Dette er den råeste bilen jeg har fått gleden av å sitte på! Ikke mange som bygger seg en bil som er penere enn mange biler som er på utstillingen på treff og som blir brukt så til de grader som du gjør med denne!! 10/10 poeng av meg Anders både for lyd,kjøring og finish på redskapen!
helland Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 helt rå bil, lyden og utseende er bare dritbra! bra du fikk kjøre noen runder da
joggis Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Hva er dimmensjonen på radiatoren din? Trenger ny og lurer på hvor stor det er plass til
Pedi Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Eg skjønna fortsatt ikkje kva som er galt med dei hjula, eg digga dei De er driittstygge!! Styggeste felgene som har blitt lagd! Hva??? At de ikke er top-of-the-pop ser jeg definitivt, men de kan umulig stille nederst i klassen. Jeg har slike i 19" på Snake Oil'en min, og synes det ser heilt greit ut. Det er jo haugevis av felger som selges i dag som ser helt forferdelige ut.... JFTR... Jeg har alltid likt de felgene på E34, etter at en i nabolaget hadde slike på en Calypsorot E34 for noen år tilbake...
tommyheimberg Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Eg skjønna fortsatt ikkje kva som er galt med dei hjula, eg digga dei De er driittstygge!! Styggeste felgene som har blitt lagd! Hva??? At de ikke er top-of-the-pop ser jeg definitivt, men de kan umulig stille nederst i klassen. Jeg har slike i 19" på Snake Oil'en min, og synes det ser heilt greit ut. Det er jo haugevis av felger som selges i dag som ser helt forferdelige ut.... JFTR... Jeg har alltid likt de felgene på E34, etter at en i nabolaget hadde slike på en Calypsorot E34 for noen år tilbake... Sånne alpina har/hadde jeg på e39'n min og, og jeg personlig syns det var greie:-), greit fet er ikke de råeste Hjula, men Finnes mye som er mye styggere.. og e34'n her syns jeg faktisk kledde de godt:-), mn smaken er som baken;-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Joachim_M5 Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Må være at dere er sveiseblinde hele gjengen, kan ikke forstå annet jeg nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå