Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Supra kassa er ikke noe bedre, men man får overhalt dem, og ikke minst få kjøpt deler .

Helt sykt at ZF og Getrag lar BMW ikke ha deler å selge.

Skrevet

Dette er den råeste bilen jeg har fått gleden av å sitte på! Ikke mange som bygger seg en bil som er penere enn mange biler som er på utstillingen på treff og som blir brukt så til de grader som du gjør med denne!! 10/10 poeng av meg Anders både for lyd,kjøring og finish på redskapen!

Skrevet
Eg skjønna fortsatt ikkje kva som er galt med dei hjula, eg digga dei :)

De er driittstygge!!

Styggeste felgene som har blitt lagd! :D

Hva???

At de ikke er top-of-the-pop ser jeg definitivt, men de kan umulig stille nederst i klassen. Jeg har slike i 19" på Snake Oil'en min, og synes det ser heilt greit ut. Det er jo haugevis av felger som selges i dag som ser helt forferdelige ut.... JFTR... Jeg har alltid likt de felgene på E34, etter at en i nabolaget hadde slike på en Calypsorot E34 for noen år tilbake...

Skrevet
Eg skjønna fortsatt ikkje kva som er galt med dei hjula, eg digga dei :)

De er driittstygge!!

Styggeste felgene som har blitt lagd! :D

Hva???

At de ikke er top-of-the-pop ser jeg definitivt, men de kan umulig stille nederst i klassen. Jeg har slike i 19" på Snake Oil'en min, og synes det ser heilt greit ut. Det er jo haugevis av felger som selges i dag som ser helt forferdelige ut.... JFTR... Jeg har alltid likt de felgene på E34, etter at en i nabolaget hadde slike på en Calypsorot E34 for noen år tilbake...

Sånne alpina har/hadde jeg på e39'n min og, og jeg personlig syns det var greie:-), greit fet er ikke de råeste Hjula, men Finnes mye som er mye styggere.. og e34'n her syns jeg faktisk kledde de godt:-), mn smaken er som baken;-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...