John90 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 som e34 eiger må eg sei eg blir grisemisunnelig kver gong eg ser den bilen din! Perfekt!
Morty999 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 cv knute bak på akselen er nå bedre enn mye annet
Jørgen-A Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 cw er bra ja. så den skal bare byttes ut med en større:-)
Oberland Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Der ja! ingen andre enn bmw selv vet bedre hvordan en m5skal se ut;) Har ennå tilgode å se denne bilen live.. Det gledes
_anders Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Ikke så mye som skjer her i gården, har bare flikka litt og kjørt litt hyggelig egentlig. Syntes den begynte å bli litt løs i hekken, så det ble en liten service i helgen. Reiv ned bakstillinga og konstaterte at traversforingene hadde sett bedre dager. Slites fort slike poly-foringer. Tilogmed holderne til foringene hadde begynt å bli ovale(!) Så nå er det stumt opphengt travers. Funker fjell, og dette er ikke en gatebil, så den ekstra støyen tar man med på kjøpet Tok ingen bilder av jobben såklart... Kjører på 1,5bar ladetrykk nå, og det går helt greit på kalde glatte høstveier Har noen stemningsbilder da: Veivhusvent. Oljefilterflytter. Ble aldri helt 100% den løsningen som var med slik sandwichplate. Dette ble bedre Prøveskilter "montert" og klar for luftetur: Fleste av disse bildene har dere som "liker" vår side på Facebook sikkert sett fra før. Om du ikke gjør det ennå, så trykk gjerne "Lik" http://www.facebook.com/JaasPerformance
ealoken Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 akuratt den oljefilter løsningen likte jeg ikke mtp høyde, evt sandfeller osv.. ellers meget ryddig
Jørgen-A Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Det ser litt rart ut der ja. Men egentlig er det ikke så lavt der. Skal mye til for att det tar neddi iallefall:)
_anders Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Er denne bilen salgbar da montro? Leker litt med tanken dessverre... Hvor mye kan man få for noe slikt?
viggo E34 Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 kan lett få bytte den likt med min e36 320 cab ja hehe e grisemisunneli på den her
_anders Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Heh, ja er bare snakk om et mellomlegg det Joachim
_anders Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Nja, da beholder jeg den istedet
Da9el84 Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Gromt. Ja alt er salgbart, bare å treffe på rett kjøper. på vacn lå det jo ute en gammel s4 med 1100hk til et par hundre store.denne er jo mye penere å ser mer strøken ut. Lykke til med salg
_anders Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 2013 stuket, tror jeg: Med fetere dekk og litt mer spacing fram tror jeg det blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå