Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jajajaja..:) Er bøllete med slik "mad max-stuk". Tommel opp! At du ikke får reportasje i Gatebil er jo et privilegium.. der er det stort sett bråta som kommer med :) Som tidligere sagt, nesten bare ihjelsparkla og sammenstripsa driftebiler.

Skrevet

Nå er det flest biler i bladet om våren, det er en av årsakene til at den ikke havnet i hovedbladet.

Men makan til sutring over at den ikke er der, har jeg ikke sett før.

Grom bil du har laget .)

Skrevet

For å snakke om noe helt annet, så var jeg på vekt med bilen idag. Den viste 1380kg :) dette var da uten meg såklart, men synes det er bra uansett. Hadde håpet å komme under 1450kg så. Var rundt 1680 uten personer inni før jeg begynte. Ca samme mengde drivstoff

Skrevet

Fikk kjørt litt i helga. Brukte ikke så mange dekk, satsa på mest mulig kjøretid når jeg først var utpå. Brukte 50L e85 en av turene utpå ;) Mapsensor som ga opp på fredag, som igjen førte til at toppakninga ga seg... Men har heldigvis kompiser og dame som maste på meg, og etter et lite samarbeid med speaker Arild Dyrkorn lokaliserte vi en ny Cometic mls pakning hos Cylmo-standen. Fikk en go pris på den, og tror vi brukte rundt 3,5 t på byttet. Ikke så værst med tanke på at vi sto i et telt, og med ukjent verktøy ;) Bilen var oppe å gikk igjen lørdagen, og fungerte feilfritt ellers. Går som et uvær. Lider litt av kvasse, ujusterte kammer og stor turbo, så pro mod burnoutene bortover langsia uteblir. Men det skal utbedres ;)

Skrevet

Tar en lite screenshot av kjøremodus... kommer film etterhvert :)

Skjer ting både framover og i speilet her..

qoofun1jl0krp20tfddr.png

Audi grusing - CHECK.

lyyv1s4r1ev9bxykkrfs.png

Skrevet

Takker :) Det passa jo såklart slik at når kameraene var på, så gikk mapsensoren i stykker. Men håper Oddis klarer å trylle fram litt kjøring av det som ble med ;)

Skrevet

Den bilen din er ein FRYD å sjå på, gjekk forbi den eit par ganger og lyden er fantastisk!! :)

Gratulere med sjukt bra arbeid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...