helland Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Da ble det slik da: [ Bilde ] Motoren er solgt, og skal leve livet videre i Trøndelag. Tror det var i en Opel Ny motor til M5'en blir sendt iløpet av uka nå. Det blir nok S38B38 turbo på meg denne gangen. Kommer med mere specs få fort løypa er bestemt. Men skal ikke ned i effekt, bare opp i moment ahhh!! Liker! mye bedre med M motor i BMW, enn japse-sillj:)
_anders Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Var 890Nm på hjul på siste benking blir M-power igjen i bilen nå ja, gleder meg til å begynne å bygge
helland Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Var 890Nm på hjul på siste benking blir M-power igjen i bilen nå ja, gleder meg til å begynne å bygge Tøft! gleder meg på å få sett specliste
Kristian Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Må masseprodusere litt deler da, så det ikke blir så dyrt når dere skal bygge turbo på min!
Markus bimmer Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Så bra at du bytter ut japse greien med en skikkelig M-motor dette blir helt rått !! her skal det følges med
Thunegutt Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Ny motor til M5'en blir sendt iløpet av uka nå. Det blir nok S38B38 turbo på meg denne gangen. Halleluja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå