Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det blir JAAS sin ned langstrekket det ;)

Kanskje.. Skal mye til og slå M5'n til Vidar når det kommer til lyd ;)

Skrevet
Spesiell lyd i vs sin ja. Kommer av sinte kammer og myy turtall tror jeg. Men det kommer til og bli mere effekt jaas m5en enn vs sin vil jeg tro;)

Var og prata med Geir Haugen i dag jeg også, ang effektøkning :)

Skrevet
Spesiell lyd i vs sin ja. Kommer av sinte kammer og myy turtall tror jeg. Men det kommer til og bli mere effekt jaas m5en enn vs sin vil jeg tro;)

Var og prata med Geir Haugen i dag jeg også, ang effektøkning :)

Du ska med det da?? Slutte å kjøre med pyseladd bare du ;)

Skrevet
Ja hvorfor? Er jo bare krane på 1,5bar det. Skal du bremse mere må du bytte toppakning.

montering av elektronisk boostcontroller og div, tåler ikke pakninga mer enn 1,5 ?

Skrevet

Har ikke noe me ladetrykk og gjøre den tåler ikke mere enn 800whp. Da begynte den og lekke. Du må ha cooper ring om du skal ha enda mere:) men ell lade styring er gull ja. Hadde ikke hvert dumt og kjlrt den i benken igjen uansett. Er jo 3 år siden sist.

Skrevet

Var det jeg også tenkte, er jo som sagt noen år :)

Får se hvordan det blir da vettu :) har en del småtteri på tur i deler også, så skal oppdatere tråden min når det kommer inn.. så slipper anders unna all "silljsnakket" :)

Skrevet

Liten update her da :)

Fikk en fin pakke på døra på torsdag:

20130711_143407_zps0c822a45.jpg

Sammenligna litt. Bunnpannene er på samme høyde her...

20130711_144155_zps537959d0.jpg

Satte den inn på org motorfester og gummier en tur for å se. Stor motor :wink: Skal modifisere litt på tannstangfeste og bunnpanne. Så får jeg senka den 1-2cm ned. Og skal lage nye motorfester så jeg får flytta den så langt bak som mulig, samt rette den opp litt. Må det for å få plass til den turboen jeg har planlagt :D

20130713_162142_zps0291cce2.jpg

Men skal være mulig å få til et fint motorrom, når man har så fin motor å bygge på

20130713_163632_zpsde334766.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...