Joachim_M5 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 s38 mæ turbo e rett og slett bære tøft! Har enda tilgode å sjå og høre nåkkå bøsare enn VS sin M5 ned langsletta på rudskogen!
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 det blir JAAS sin ned langstrekket det Kanskje.. Skal mye til og slå M5'n til Vidar når det kommer til lyd
helland Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 det blir JAAS sin ned langstrekket det Kanskje.. Skal mye til og slå M5'n til Vidar når det kommer til lyd Det er sant
Jørgen-A Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Spesiell lyd i vs sin ja. Kommer av sinte kammer og myy turtall tror jeg. Men det kommer til og bli mere effekt jaas m5en enn vs sin vil jeg tro;)
helland Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Spesiell lyd i vs sin ja. Kommer av sinte kammer og myy turtall tror jeg. Men det kommer til og bli mere effekt jaas m5en enn vs sin vil jeg tro;) Var og prata med Geir Haugen i dag jeg også, ang effektøkning
Kristian Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Spesiell lyd i vs sin ja. Kommer av sinte kammer og myy turtall tror jeg. Men det kommer til og bli mere effekt jaas m5en enn vs sin vil jeg tro;) Var og prata med Geir Haugen i dag jeg også, ang effektøkning Du ska med det da?? Slutte å kjøre med pyseladd bare du
Jørgen-A Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Ja hvorfor? Er jo bare krane på 1,5bar det. Skal du bremse mere må du bytte toppakning.
helland Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Ja hvorfor? Er jo bare krane på 1,5bar det. Skal du bremse mere må du bytte toppakning. montering av elektronisk boostcontroller og div, tåler ikke pakninga mer enn 1,5 ?
Jørgen-A Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Har ikke noe me ladetrykk og gjøre den tåler ikke mere enn 800whp. Da begynte den og lekke. Du må ha cooper ring om du skal ha enda mere:) men ell lade styring er gull ja. Hadde ikke hvert dumt og kjlrt den i benken igjen uansett. Er jo 3 år siden sist.
helland Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Var det jeg også tenkte, er jo som sagt noen år Får se hvordan det blir da vettu har en del småtteri på tur i deler også, så skal oppdatere tråden min når det kommer inn.. så slipper anders unna all "silljsnakket"
_anders Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 Liten update her da Fikk en fin pakke på døra på torsdag: Sammenligna litt. Bunnpannene er på samme høyde her... Satte den inn på org motorfester og gummier en tur for å se. Stor motor Skal modifisere litt på tannstangfeste og bunnpanne. Så får jeg senka den 1-2cm ned. Og skal lage nye motorfester så jeg får flytta den så langt bak som mulig, samt rette den opp litt. Må det for å få plass til den turboen jeg har planlagt Men skal være mulig å få til et fint motorrom, når man har så fin motor å bygge på
Oberland Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Må det for å få plass til den turboen jeg har planlagt 82/85?
Lamek Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Må det for å få plass til den turboen jeg har planlagt 82/85? 32/60 såklart. 0,5bar@1000o/min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå