helland Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 dette blir bra skulle tatt turen for å se på de nye motorprosjektene deres
_anders Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Helland: bare kom det, men er ikke mye å se ennå Har bestillt et lass med deler fra PPF, men var 2 uker leveringstid på turboene. Så fort de er kommet drar jeg og Jørgen til Sverige på "harryhandel"
_anders Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Ja, da har jeg og Jørgen endelig fått tatt turen til gutta på PPF. Meget hyggelig tur, ble godt mottatt av Bäckis, tour på området, og bilprat Fikk og brukt en del penger, tok bilder av noen av delene: Kommer til å kjøre Maxxecu denne gang. Moderne og meget brukervennlig sprut. PPF h-råder, ARP bolter i topp og bunn, El-vannpumpe og Cooperring pakning CP med HD-bolter Og det gøyeste Precision pt8284 turbo og Precision 66mm wastegate Sinnsykt fin turbo Stødgørdel og flenser til grenrørsbygge kjøpte div annet snacks og, men kom ikke på bilde denne gang Skal i verkstedet i kveld og spå litt på turboplassering. Kommer til å bli trangt, men får rette opp motor og modde innerskjermer til det går 1400hk turbo må man jo ha på en slik herjebil
joachim sørlie Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Dæggern! Skal ikke stå på delene her ser jeg
M3 Yngve Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Mye snæks Ja, disse usle 1000 hk dere har hatt, er da ikke nok
SpiderPig Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Kommer til å bli en helvettes motor det her!
Joachim_M5 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 He stortrua på Maxxecu, vurdera å kjøpe et sånn t V12'ern min au, og så heller selge sm4'en eller bruke den på nåkkå anna... Ska bli arti å sjå resultatet!
Moseby Racing Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 gått berserk i godisfabriken ser jeg blir vell bra som vanlig detta
_anders Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Har laga nye motorfester for å få retta opp motoren litt. Så nå får turboen akkurat plass, og jeg synes det ser tøft ut
Haakjin Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Herregud dette motorrommet kommer til å bli fint. Ingenting er mere rett i mine øyner enn S38 turbo i denne bilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå