Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

18" "ACS" med dette utseende er RH-produsert som Anders skriver her ja. Finnes en utgave til av 18" der sentret ligger ytterst m/innfelte bolter, med det resultatet at det dekker for en del av ytterringene som burde vises = mindre pent :wink: Om det er OZ eller RH som produserer akkurat dem for Schnitzer er jeg ikke 100% sikker på, men mener det er OZ.

Skrevet

Satan så herlige bilder! Virkelig flott, og sammen med bilen og motivene som er satt sammen, spesielt de første i rekken, så gir det en herlig opplevelse av både bil og omgivelser den er bygget i! :)

Skrevet
RH-hjula lever heldigvis i beste velgående på en E34 M5, så de har det nok bra :wink:

Hvilken m5 ???

Daytonafiolett M5 Touring som tidligere har gått bl.a. på Orkanger :)

Skrevet

Står sikkert her ett eller annet sted i tråden, men jeg ga opp etter x-antall sider. Hvor store er K-sport bremsene dine? 8 stempla, 356mm forran og 6 stempla 330mm bak? Hvor god plass har du til 18" felger da? :)

Denne bilen er så sykt rå! Dette er skikkelig inspirasjon, og en våt drøm! ;)

Skrevet
330mm fram og bak. Så det går på 17" hjul :)

Tøft! Har selv funnet ut at jeg må ha plass til 17" felger jeg også (hvis jeg kjøper skikkelige bremser) Er så dumt og låse seg på 18 +

Satan den bilen er så rå, liker det at calliperene er sorte istedenfor en knæsj farge 8)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...