perre Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 hei! jeg har problem med min e34 525 tds, noen av dere vet hva som kan være problemet med den? altså: når jeg starter bilen, og trykker inn clutch og setter den i gir, så begynner motoren og jage(når jeg står still). samme om jeg bare trykker inn bremsen.. Det andre problemet er at når jeg kjører i feks. og holder gassen jamt på ca 1200-1600 rpm, så rykker bilen noe forferdelig. Samme gjelder alle gir, om jeg kjører på litt legre turtall.... Den fjusker ikke, men det blir rykking. Og det er ikke pga. at jeg kjører på for lavt turtall, jeg har prøvd en annen tds, og den var ikke slik. Jeg syns det ødelegger komforten, så jeg vil prøve å få det fikset takker for svar
perre Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 skal bytte ikveld, så får vi se da
perre Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Jeg fant ut at jeg hadde en stoor lekkasje fra dieselpumpen. Det renner nesten diesel... sikkert en pakkning som har gått? men kan det være årsaken til at den ikke går rent også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå