Dirty Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Det hender stadig vekk at enkelte som har skullet spare penger,kommer innom fordi bilen er skrudd ihjel av en billig bakgårdssjappe. Jeg sier ikke at det kun er merkeverksteder som kan leksa si,men påstår derimot at visse ting er det bedre å ikke få utført hos johan i bakgår'n. Min er erfarig med bmw her på sørlandet ,er helt elendig. Service har de lagt fra seg hjemme og kompetansen glemte de å få med seg. når et merkeverskted ikke kan stille inn en vanos engang. og sier at en diesel pumpe ikke kan overhales. nei da har de ikke noe på et verksted å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Det hender stadig vekk at enkelte som har skullet spare penger,kommer innom fordi bilen er skrudd ihjel av en billig bakgårdssjappe. Jeg sier ikke at det kun er merkeverksteder som kan leksa si,men påstår derimot at visse ting er det bedre å ikke få utført hos johan i bakgår'n. Min er erfarig med bmw her på sørlandet ,er helt elendig. Service har de lagt fra seg hjemme og kompetansen glemte de å få med seg. når et merkeverskted ikke kan stille inn en vanos engang. og sier at en diesel pumpe ikke kan overhales. nei da har de ikke noe på et verksted å gjøre. HÅRREISENDE!!Håper ikke det er sånn her i Bergen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg tar tilbake all ros jeg ga til per!! Jeg skulle nå ha m-pakke + m-speil + spoiler på bagasjelokket. Han kom til oslo en uke etter avtalt dato (kom på unnskyldninger hele tiden). Nå han endelig kom og monterte delene oppdaget jeg at det var litt sig i lakken flere steder. Han sa han skulle komme tilbake til oslo om noen dager og skal da våtslipe, rubbe og polere det bort. Han virket som en veldig grei kar. Men ikke nok med det, når jeg skulle kjøre bilen etterpå så virket ikke parkeringssensorene i hele tatt (fikk bare feilmelding). Ringte han med engang. Han sa da at den ene parkeringssensoren på bilen min var limt på og han måtte bruke makt for å få den løs. Så den ble sikkert ødelagt da. Men det skulle han fikse. Dagene gikk men han kom aldri. Når jeg ringte han så sa han bare at han har vært veldig opptatt i det siste, men skal komme å ordne dette før han drar på ferie til usa. Når jeg prøvde å ringe han få dager før han skulle dra så svarte han ikke på telefon. Jeg sendte han en sms og spurte om når han skulle ordne det snart eller om jeg skal sette bort bilen for å få reparert pdc så kan han ordne lakk sig når han fikk tid, så fikk jeg svar tilbake om at han ikke skulle dekke reprasjonen og at jeg bare skulle ta ut sikringen for å ikke feilmeldingen.... I tillegg så skulle han lenger ikke komme til oslo kun for å utbedre feilene, men ta det hvis han skulle til oslo for noe annet. Jeg hater folk som ikke står for det de sier og ble irritert. Sa at jeg skulle klage til forbrukerrådet, da skrev han tilbake "lykke til :)" I tillegg så er det en kamerat av meg som har betalt han for m-speil for ca 1 mnd siden, men ikke fått de. Fikk så godt inntrykk av han med jobben han gjorde på bilen en kameraten min, men tydeligvis så hadde han bare flaks. Han er nå bortreist på ferie for ca 3-4uker.. Jeg har gitt han fristen frem til 5 desember for å komme og utbedre feilene samt levere m-speil til kameraten min. Etter det registrerer jeg sak hos forbrukerrådet og anmelder han for å ha svindlet kameraten min som har betalt for en vare men ikke mottat det. Har dere noen tips til hva annet jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Jeg tar tilbake all ros jeg ga til per!!Jeg skulle nå ha m-pakke + m-speil + spoiler på bagasjelokket. Han kom til oslo en uke etter avtalt dato (kom på unnskyldninger hele tiden). Nå han endelig kom og monterte delene oppdaget jeg at det var litt sig i lakken flere steder. Han sa han skulle komme tilbake til oslo om noen dager og skal da våtslipe, rubbe og polere det bort. Han virket som en veldig grei kar. Men ikke nok med det, når jeg skulle kjøre bilen etterpå så virket ikke parkeringssensorene i hele tatt (fikk bare feilmelding). Ringte han med engang. Han sa da at den ene parkeringssensoren på bilen min var limt på og han måtte bruke makt for å få den løs. Så den ble sikkert ødelagt da. Men det skulle han fikse. Dagene gikk men han kom aldri. Når jeg ringte han så sa han bare at han har vært veldig opptatt i det siste, men skal komme å ordne dette før han drar på ferie til usa. Når jeg prøvde å ringe han få dager før han skulle dra så svarte han ikke på telefon. Jeg sendte han en sms og spurte om når han skulle ordne det snart eller om jeg skal sette bort bilen for å få reparert pdc så kan han ordne lakk sig når han fikk tid, så fikk jeg svar tilbake om at han ikke skulle dekke reprasjonen og at jeg bare skulle ta ut sikringen for å ikke feilmeldingen.... I tillegg så skulle han lenger ikke komme til oslo kun for å utbedre feilene, men ta det hvis han skulle til oslo for noe annet. Jeg hater folk som ikke står for det de sier og ble irritert. Sa at jeg skulle klage til forbrukerrådet, da skrev han tilbake "lykke til :)" I tillegg så er det en kamerat av meg som har betalt han for m-speil for ca 1 mnd siden, men ikke fått de. Fikk så godt inntrykk av han med jobben han gjorde på bilen en kameraten min, men tydeligvis så hadde han bare flaks. Han er nå bortreist på ferie for ca 3-4uker.. Jeg har gitt han fristen frem til 5 desember for å komme og utbedre feilene samt levere m-speil til kameraten min. Etter det registrerer jeg sak hos forbrukerrådet og anmelder han for å ha svindlet kameraten min som har betalt for en vare men ikke mottat det. Har dere noen tips til hva annet jeg kan gjøre?? Godt til helvete for en fyr! Dette er for jævlig! Personlig så hadde jeg filleristet han til han utbedret feilene!Ang lakkrenningene så forstår jeg ikke hvorfor han ikke reklamerte på det før han monterte delene til deg! Pga jeg har hatt dialog med han og jeg spurte han om han lakket selv,det gjorde han ikke! Han brukte et annerkjent lakkverksted. Hvis det er tilfellet her så burde verkstedet utbedret lakken. Ikke gi deg på dette,prøv deg med forbrukerrådet! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Ja, jeg som fikk så godt inntrykk av han først. Det er dårlig av han å ikke se over lakkarbeidet når han henter delene hos lakkereren. Jeg gir meg aldri! Skal bare konsentrere meg om eksamner først så skal jeg mildt sagt plage han til han utbedrer manglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Ja, jeg som fikk så godt inntrykk av han først.Det er dårlig av han å ikke se over lakkarbeidet når han henter delene hos lakkereren. Jeg gir meg aldri! Skal bare konsentrere meg om eksamner først så skal jeg mildt sagt plage han til han utbedrer manglene Jeg hadde gjort det samme,,ikke gi deg. har du bilder av det dårlige arbeidet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Beklager for at jeg har vært borte....fokuserte meg kun om eksamner da jeg har lett for å bli distrahert. Prøvde å ta bilder av lakksig ikveld, men bilen er så møkkete at jeg ikke frem noe...får prøve en annen dag. Frontfangeren sank ned litt så det ble litt glippe mellom hovedlykter å frontfanger. Så etter og oppdaget at det manglet skruer som skulle sitte øverst på grillen(store åpningen) i fangeren. I tillegg så er plastskjermene i hjulbuene bak litt løse. Det mangler skruer DER OGSÅ!!!!!!!!!!!!! Så på bilen til kameraten min og det var det samme der!!!!! Snakk om hobby mekanikker!!!!! Hadde gjort bedre jobb selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Beklager for at jeg har vært borte....fokuserte meg kun om eksamner da jeg har lett for å bli distrahert.Prøvde å ta bilder av lakksig ikveld, men bilen er så møkkete at jeg ikke frem noe...får prøve en annen dag. Frontfangeren sank ned litt så det ble litt glippe mellom hovedlykter å frontfanger. Så etter og oppdaget at det manglet skruer som skulle sitte øverst på grillen(store åpningen) i fangeren. I tillegg så er plastskjermene i hjulbuene bak litt løse. Det mangler skruer DER OGSÅ!!!!!!!!!!!!! Så på bilen til kameraten min og det var det samme der!!!!! Snakk om hobby mekanikker!!!!! Hadde gjort bedre jobb selv. Hei igjen! Hyggelig å høre fra deg! Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noe som helst fra Per. Jeg bestiller det gjennom gs,koed eller noen andre,får se hvem som gir meg best pris og så prøver jeg å montere det selv,skal ikke være noe hokkus pokkus slik jeg har forstått det. Synd at han får herje som han vil han der per carparts, håper alt ordner seg for deg og kompisen din. Kommet noe lengre med han per? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Jeg skal utdype min erfaring med Carparts Per. Første ordre: Skulle bestille M5 fanger ferdig lakkert (uten grøft, da jeg hadde disse fra før), og så skulle jeg ha M5 speil. Fikk M5 fangeren levert i kr.sand og den var fin, lakkarbeidet så også bra ut. Gitteret derimot var av engangsgrill kvalitet og ikke plast som er orginalt på M5 (dette måtte visst nok spesifiseres). Ventet og ventet på M5 speil tilbudet, men kom aldri. Så disse ble aldri handlet. Denne fangeren ble knust med et uheldig vintermøte. Var generelt fornøyd så bestilte igjen. Andre ordre: M5 fanger m/ plastgitter med grøftelys uten lakkering. Da Per hadde lite tid så lurte han på om jeg kunde hente fangeren på Lund hos han sin bror. Det var greit. Reiste hjem til han sin bror, broren sa at grøftelyse skulle jeg få tilsend da han ikke hadde de inne. Fikk fanger og plastgitter som avtalt. Ble med inn og betalte over nettbank for fangeren & grøftelys. Tiden gikk... Ingen grøftelys Ringte, han ba meg sende sms med adressa. Ingen grøftelys... Purret på sms, ingen svar.. Etter jevne sms og forsøk på å ringe (han svarte ikke), så kjørte jeg hjem til han sin bror og sa at dersom jeg ikke fikk grøftelysa innen fredag ville jeg anmelde Per for svindel. (dette var på en tirsdag). Dagen etter kom grøftelysa Men erfaring, er at han har for mange baller i lufta. Men gjør opp for seg til slutt.... Dog slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Jeg skal utdype min erfaring med Carparts Per.Første ordre: Skulle bestille M5 fanger ferdig lakkert (uten grøft, da jeg hadde disse fra før), og så skulle jeg ha M5 speil. Fikk M5 fangeren levert i kr.sand og den var fin, lakkarbeidet så også bra ut. Gitteret derimot var av engangsgrill kvalitet og ikke plast som er orginalt på M5 (dette måtte visst nok spesifiseres). Ventet og ventet på M5 speil tilbudet, men kom aldri. Så disse ble aldri handlet. Denne fangeren ble knust med et uheldig vintermøte. Var generelt fornøyd så bestilte igjen. Andre ordre: M5 fanger m/ plastgitter med grøftelys uten lakkering. Da Per hadde lite tid så lurte han på om jeg kunde hente fangeren på Lund hos han sin bror. Det var greit. Reiste hjem til han sin bror, broren sa at grøftelyse skulle jeg få tilsend da han ikke hadde de inne. Fikk fanger og plastgitter som avtalt. Ble med inn og betalte over nettbank for fangeren & grøftelys. Tiden gikk... Ingen grøftelys Ringte, han ba meg sende sms med adressa. Ingen grøftelys... Purret på sms, ingen svar.. Etter jevne sms og forsøk på å ringe (han svarte ikke), så kjørte jeg hjem til han sin bror og sa at dersom jeg ikke fikk grøftelysa innen fredag ville jeg anmelde Per for svindel. (dette var på en tirsdag). Dagen etter kom grøftelysa Men erfaring, er at han har for mange baller i lufta. Men gjør opp for seg til slutt.... Dog slitsomt... Takker for innspill!!!Vet ikke om jeg gidder holde på med sånt frem og tilbake greier når det gjelder komplett M-pakke til E61! Masse deler det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 standard detta.. en fyr som prøver å starte egen bedrift å har lave priser. alt høres kjempe bra ut MEN når man drver sånn alene får man aldri tid til å gi alle god service.. det som er generellt for sånne foretak er at når alt går bra, så går alt bra MEN hvis det ikke går bra går det skikelig i vasken.. det er heller ikke så mye du sparer iforhold til gs og schmidemann osv heller.. mitt tips kjøp gjærne deler osv på folk fra finn osv. MEN skal du ha noe du virkelig bryr deg om kvaliteten på å når du får det gå på en større forhandler.. handler masse på gs å er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Saken er registrert hos forbrukerrådet og skal ta turen innom politistasjonen til uke å se om jeg kan få han anmeldt. Kameraten min på likningskontoret har en kamerat som jobber på skatteetaten og han skal høre med han hva de kan gjøre. Når jeg skulle bestille til meg, så spurte jeg per om han drev firma, da sa han ja at han drev firma....men når jeg spurte han om kvittering når han monterte m-pakken på bilen så sa han at han hadde et firma tidligere men ikke nå lenger....så det er inntekt han ikke skatter av. Han selger også biler! Kjøper bil i tyskland, setter på m-pakke osv. selger det og henter enda en bil.... Jeg har nå lært! Skal fremover kun handle av kjente aktører på markedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 vis han ikke skatter av det så er jo det skatte svindel ja.. så dette kan bli kjipere for han en han hade forventet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 HE HE HE STÅ PÅ VICKY81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 vis han ikke skatter av det så er jo det skatte svindel ja.. så dette kan bli kjipere for han en han hade forventet Har jo lov å tjene en god del tusen uten å måtte skatte for det.. Han tjener nok ikke enormt på salgene, men godt mulig han har overskredet grensen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå